Μετά από 15 χρόνια κοινής πορείας, η EuroLeague και η Turkish Airlines θα ακολουθήσουν ξεχωριστούς δρόμους. Η κορυφαία ευρωπαϊκή διοργάνωση μπάσκετ παρουσίασε το νέο της λογότυπο χωρίς την αναφορά στην τουρκική αεροπορική εταιρεία, ενώ η Etihad Airways αναδεικνύεται ως πιθανός νέος χορηγός για τη νέα εποχή της EuroLeague.
Η ανακοίνωση της EuroLeague για το τέλος της συνεργασίας
Η Euroleague Basketball ανακοινώνει με υπερηφάνεια την έναρξη μιας τολμηρής νέας εποχής, παρουσιάζοντας μια νέα, καθαρή ταυτότητα για την κορυφαία διοργάνωσή της. Αυτή η στρατηγική εξέλιξη σηματοδοτεί το τέλος της μακροχρόνιας συνεργασίας ονοματοδοσίας με την Turkish Airlines, η οποία ξεκίνησε το 2010.
Ο CEO της Euroleague Basketball, Παούλιους Μοτιεγιούνας, εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του προς την Turkish Airlines για τη μακρόχρονη συνεισφορά της. «Σήμερα αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στην εξέλιξη της Λίγκας μας. Καθώς ενοποιούμαστε υπό το όνομα EuroLeague, δεν πρόκειται απλώς για ένα επαναλανσάρισμα, επανακαθορίζουμε τις φιλοδοξίες μας», δήλωσε ο Μοτιεγιούνας.
Νέα στρατηγική και όραμα για την EuroLeague
Η μετάβαση στη χρήση του ενιαίου brand EuroLeague αντικατοπτρίζει την ωριμότητα της διοργάνωσης και ευθυγραμμίζεται με μια ανανεωμένη εμπορική στρατηγική. Η νέα προσέγγιση αποσκοπεί στην ενίσχυση της παρουσίας της EuroLeague σε όλες τις πλατφόρμες και εδραιώνει τη διοργάνωση ως τον αδιαμφισβήτητο παλμό του ευρωπαϊκού μπάσκετ.
Επειτα από 25 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης, η EuroLeague εισέρχεται πλέον σε μια μεταμορφωτική φάση επιταχυνόμενης προόδου. Το επόμενο κεφάλαιο θα χαρακτηρίζεται από:
• Διευρυμένο ρόστερ ελίτ συλλόγων
• Βαθύτερη διείσδυση σε αναδυόμενες αγορές
• Δημιουργία καινοτόμων συνεργασιών που θα αναβαθμίσουν το άθλημα σε παγκόσμια κλίμακα
Etihad Airways: Ο επικρατέστερος νέος χορηγός της EuroLeague
Όπως όλα δείχνουν, η EuroLeague εισέρχεται στη νέα της εποχή με την Etihad Airways να αποτελεί πιθανό βασικό της συνεργάτη. Σύμφωνα με πληροφορίες, η αεροπορική εταιρεία των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων ενδέχεται να αναλάβει ρόλο βασικού χορηγού της διοργάνωσης.
Η Etihad Airways φέρεται να έχει υποβάλει μια ιδιαίτερα ικανοποιητική πρόταση, η οποία βρίσκει θετική ανταπόκριση από την πλευρά της EuroLeague. Η νέα συνεργασία ενδέχεται να φέρει και το όνομα της Etihad στη νέα εποχή της διοργάνωσης, συνεχίζοντας την παράδοση της ονοματοδοσίας από αεροπορικές εταιρείες.
Νέα «αγκάθια» για το Final 4 και το μέλλον της διοργάνωσης
Η αλλαγή χορηγού δημιουργεί νέες προκλήσεις για τη διοργάνωση, ιδιαίτερα για το Final 4 της EuroLeague. Η Euroleague Basketball εκφράζει τις βαθύτερες ευχαριστίες της προς την Turkish Airlines για τα 15 χρόνια αδιάλειπτης υποστήριξης, καθώς η συνεργασία υπήρξε μία από τις πιο επιτυχημένες και εμβληματικές στον παγκόσμιο αθλητισμό.
Αυτή η πρωτοβουλία επαναπροσδιορισμού ταυτότητας και στρατηγικής με το βλέμμα στο μέλλον, αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της Euroleague Basketball στην καινοτομία, την αριστεία και την ανάπτυξη. Η νέα εποχή της EuroLeague ξεκινά τώρα με μεγαλύτερες φιλοδοξίες και ένα ξεκάθαρο όραμα για να συνεχίσει να διαμορφώνει το μέλλον του ευρωπαϊκού μπάσκετ.