Η Ryanair περνάει πλέον από… ακτίνες όλα τα αεροσκάφη που αγοράζει

Ο επικεφαλής της Ryanair δήλωσε ότι προηγούμενα προβλήματα με αεροσκάφη Boeing που μόλις εξήλθαν από τη γραμμή παραγωγής έχουν ως αποτέλεσμα κάθε αεροσκάφος να υποβάλλεται σε επιθεώρηση ασφαλείας προτού του επιτραπεί να πετάξει με το όνομα του αερομεταφορέα
13:00 - 20 Ιουνίου 2025

Ο Μάικλ Ο’Λίρι αποκάλυψε ότι μια ομάδα μηχανικών ελέγχει κάθε αεροσκάφος της Boeing που αγοράζει η Ryanair λόγω των ανησυχιών σχετικά με τη διαδικασία κατασκευής.
Ο επικεφαλής της Ryanair δήλωσε ότι προηγούμενα προβλήματα με αεροσκάφη Boeing που μόλις εξήλθαν από τη γραμμή παραγωγής έχουν ως αποτέλεσμα κάθε αεροσκάφος να υποβάλλεται σε επιθεώρηση ασφαλείας προτού του επιτραπεί να πετάξει με το όνομα του αερομεταφορέα.

Τα σχόλιά του προέκυψαν μετά τη συντριβή ενός αεροσκάφους 787 Dreamliner της αμερικανικής εταιρείας με προορισμό το Λονδίνο στην ινδική πόλη Αχμενταμπάντ λίγα λεπτά μετά την απογείωσή του την Πέμπτη, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν όλοι οι επιβάτες εκτός από έναν.

Δεν υπάρχει ακόμη καμία ένδειξη ότι η Boeing ήταν υπαίτια για την καταστροφή της Air India. Ο κ. O΄Λίρι, η αεροπορική εταιρεία του οποίου χρησιμοποιεί μόνο αεροσκάφη Boeing και θεωρείται στον κλάδο ως ένας από τους ασφαλέστερους αερομεταφορείς χαμηλού κόστους στον κόσμο, δήλωσε ότι μια ομάδα 30 μηχανικών επιθεώρησης επιβλέπει την κατασκευή της Boeing στην Αμερική.

Από τη στιγμή που ένα νέο αεροσκάφος φτάνει στα κεντρικά γραφεία της Ryanair στην Ιρλανδία, οι τοπικοί μηχανικοί διεξάγουν 48ωρη επιθεώρηση.

«Μόνο όταν είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι, θα τεθεί σε λειτουργία», δήλωσε ο κ. O’ Λίρι στους «Times».

«Παραλάβαμε αεροπλάνα στα οποία, όταν επιστρέψαμε στο Δουβλίνο, βρήκαμε κλειδιά και εργαλεία κάτω από το πάτωμα».

Οι ανησυχίες του εντάθηκαν χθες το βράδυ, αφού ένας μηχανικός της Boeing που δημοσιοποίησε τις πληροφορίες, ζήτησε να δημοσιευθεί και μια μυστική έρευνα, η οποία πιστεύεται ότι αποκάλυψε προβλήματα ασφάλειας του 787 Dreamliner. Ο Σαμ Σαλεχπούρ ισχυρίστηκε πέρυσι ότι χρησιμοποιήθηκαν «συντομεύσεις» κατά την κατασκευή της ατράκτου του αεροσκάφους, αποδυναμώνοντας τη δομή και μειώνοντας τη διάρκεια ζωής των αεροσκαφών με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος πρόκλησης δυστυχημάτων.
Η έκθεση της Ομοσπονδιακής Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας της Αμερικής σχετικά με τους ισχυρισμούς του δεν έχει ακόμη δημοσιοποιηθεί.

ΑΠΟ ΤΟΥΣ PETER SHERIDAN ΚΑΙ RYAN HOOPER
©Associated Newspapers Limited

Εφημερίδα Απογευματινή