Το ροζέ κρασί της Μέγκαν ξεπούλησε

Γνωστοί celebrities του θεάματος κάνουν το χόμπι τους επάγγελμα και γίνονται οινοποιοί
11:09 - 14 Ιουλίου 2025

Αντιγράφοντας ένα διαφημιστικό σλόγκαν από το παλιό, καλό M&S, η πρώτη πρόταση κρασιού της Μέγκαν Σάσεξ δεν είναι απλώς ένα μπουκάλι κρασί. Είναι το προσωπικό, πολύ ιδιαίτερο κρασί της Μέγκαν, το πρώτο από μια «προσεκτικά επιμελημένη» συλλογή που έρχεται αυτό το καλοκαίρι. Το ροζέ κρασί, το οποίο πωλείται προς 30 δολάρια (22 λίρες) το μπουκάλι, εξαντλήθηκε σε λιγότερο από μία ώρα όταν κυκλοφόρησε χθες, δίνοντας μόλις και μετά βίας χρόνο στη Δούκισσα του Σάσεξ να μας χαρίσει τη συνηθισμένη σειρά φωτογραφιών μάρκετινγκ για την επωνυμία της As Ever.

Αλλά αναμφίβολα, τις επόμενες εβδομάδες, καθώς πλησιάζει η παρουσίαση του επόμενου προϊόντος – ένα αφρώδες κρασί από την Κοιλάδα της Νάπα παρασκευασμένο με παραδοσιακή μέθοδο – μπορούμε να αναμένουμε να δούμε πολλές φωτογραφίες της βασίλισσας της αυτοπροβολής ντυμένη από την κορυφή ως τα νύχια με λευκά (επώνυμου οίκου και διαθέσιμα μέσω ενός θυγατρικού συνδέσμου) λινά ρούχα, περιτριγυρισμένη από διάσημους φίλους, κρατώντας ένα παγωμένο ποτήρι αφρώδους κρασιού από την Καλιφόρνια στο χέρι και γέρνοντας το κεφάλι της πίσω στη χαρακτηριστική της πόζα στην οποία γελάει υστερικά χωρίς κανέναν λόγο. Ή, ίσως θα φωτογραφηθεί δείχνοντας τον πραγματικό εαυτό της στους χώρους της έπαυλής της στο Μοντεσίτο. Ξυπόλητη πάνω σε ένα (επώνυμου οίκου και διαθέσιμο μέσω ενός θυγατρικού συνδέσμου) χαλί για πικνίκ, καθώς ο μπάτλερ – συγγνώμη, ο σύζυγός της – Χάρι της δίνει με αγάπη ένα ποτήρι από ένα μπουκάλι ξέχειλο με σέξι συμπύκνωση.

Σύμφωνα με την ομάδα της Μέγκαν, η χθεσινή προσθήκη στη σειρά As Ever είναι «σχεδιασμένη για τις καλύτερες στιγμές του καλοκαιριού – από μεσημεριανά γεύματα που μετατρέπονται σε δείπνα και ηλιόλουστα Σαββατοκύριακα όπου το μόνο πράγμα που ακούγεται πιο δυνατά από τη μουσική είναι το γέλιο». Σε αντίθεση με τη μαρμελάδα και το μείγμα για τηγανίτες, δεν μπορεί να αναγκάσει τα παιδιά να προωθήσουν αυτό το προϊόν στο Instagram. Ούτε μπορούν να το πουλήσουν στον πάγκο της λαϊκής αγοράς όπου προφανώς πουλάνε τα φρούτα και λαχανικά που καλλιεργούν στο σπίτι τους. Ετοιμαστείτε για τις έξυπνες συμβουλές που θα προσφέρει για να βοηθήσει εσάς τους πληβείους να «αναβαθμίσετε» το ποτήρι κρασί σας, αντί να το πίνετε μπροστά στο Netflix σαν χωριάτες. Οι φωτογραφίες που ανέβηκαν στον λογαριασμό As Ever στο Instagram νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα έδειχναν ένα μπουκάλι μέσα σε ένα ψυγείο με τα διάσημα πέταλα λουλουδιών της να είναι σκορπισμένα πάνω στα παγάκια. Το κρασί προφανώς έχει «απαλές νότες από πυρηνόκαρπα, απαλή μεταλλικότητα και μακρά επίγευση», καθώς και «στρογγυλάδα και βάθος γεύσης». Μήπως περιέχει επίσης ένα άρωμα απελπισίας και μια γευστική νότα πικρίας και εκδίκησης;

Καθώς δεν πωλείται ανά μπουκάλι, οι αγοραστές έπρεπε να αγοράσουν τουλάχιστον τρία μπουκάλια με 90 δολάρια (65 λίρες), έξι μπουκάλια με 159 δολάρια (116 λίρες) ή να ξεφύγουν από τον προϋπολογισμό και να αγοράσουν 12 μπουκάλια με 300 δολάρια (218 λίρες) και να πληρώσουν επιπλέον 20 δολάρια για τα μεταφορικά (15 λίρες). Οι παραγγελίες δεν θα αποσταλούν μέχρι τις 9 Ιουλίου. Όποια και αν είναι η κριτική αντίδραση στο ροζέ κρασί της Μέγκαν, η ίδια ακολουθεί τη γνωστή πορεία των διασημοτήτων. Θυμάστε πριν από μερικά χρόνια, που είχες την εντύπωση ότι κάθε διασημότητα που είχε εμφανιστεί στην τηλεόραση για περισσότερο από πέντε λεπτά (συμπεριλαμβανομένης της Μέγκαν) έγραφε ένα παιδικό βιβλίο; Σήμερα, φαίνεται ότι όποιος είναι γνωστός στον κόσμο της ψυχαγωγίας – από αστέρες της ποπ και μοντέλα μέχρι σεφ και αθλητές – πουλάει τη δική του επωνυμία κρασιού, με τα ροζέ να είναι πρώτα σε δημοτικότητα. Ποιος θα το φανταζόταν ότι το πρώην αστέρι των Take That, ο Γκάρι Μπάρλοου, θα πουλούσε το ροζέ του στα ράφια των Tesco και Ocado; Ή ότι ηθοποιοί του Χόλιγουντ, συμπεριλαμβανομένης της Σάρα Τζέσικα Πάρκερ, θα προωθούσαν ένα ροζ κρασί στο κοινό; Το ροζέ, που κάποτε θεωρούνταν η επιτομή του κακού κρασιού από τους ειδήμονες – παρόλο που δεν έχει γίνει ακόμη πλήρως αποδεκτό από τους σνομπ των κρασιών – έχει υποστεί μια ανανέωση και απευθύνεται σε πιο εκλεκτό κοινό, γεγονός που σημαίνει ότι δεν μπορεί πλέον να απορριφθεί ως «γυναικείο φτηνό αλκοόλ» που καταναλώνεται από ξέφρενες γυναίκες σε μπάτσελορ πάρτι. «Ιστορικά, θεωρούνταν πάντα ως μια δεύτερη επιλογή», λέει η Έμιλι Μπράιτον, 33 ετών, η νεότερη γυναίκα με τίτλο Master of Wine στον Ηνωμένο Βασίλειο.

«Έχει εξελιχθεί πολύ από τα πρώτα χλωμά ροζέ που, εσκεμμένα, δεν είχαν πολύ καλή γεύση, επειδή παρασκευάζονταν για να απευθύνονται σε ανθρώπους που δεν έπιναν κρασί. Ακόμα και σήμερα, οι καταναλωτές ροζέ κρασιών τείνουν να μην είναι οι παραδοσιακοί καταναλωτές κρασιού και γι’ αυτό η προσπάθεια γνωστοποίησης και το μάρκετινγκ παίζουν τεράστιο ρόλο στην επιτυχία του, λόγω της σύσχέτισής του με τη λάμψη, τον ρομαντισμό και τη διασκέδαση.»

Η Έμιλι αναφέρει την επιτυχία του Whispering Angel ως παράδειγμα μιας επωνυμίας ροζέ κρασιού που έχει συνδέσει το προϊόν της με έναν φιλόδοξο τρόπο ζωής. Σήμερα, ρίχνοντας μια γρήγορη ματιά στην επίσημη ιστοσελίδα στο Instagram αυτού του ροζέ ανώτερης ποιότητας με τις περισσότερες πωλήσεις στον κόσμο (ένα εκατομμύριο κιβώτια ετησίως και συνεχώς αυξάνεται), βλέπουμε πολλές φωτογραφίες με όμορφους ανθρώπους που πίνουν το Whispering Angel σε ακριβά μέρη – από τις πλαγιές του Σεν Μόριτζ μέχρι τις παραλίες της Κυανής Ακτής. Παρόλο που υπάρχει μια προσπάθεια προώθησης του λεγόμενου «μπροζέ» (ροζέ για άντρες), το ροζέ κρασί εξακολουθεί να καταναλώνεται κυρίως από γυναίκες και να προωθείται σε αυτές ως το αγαπημένο καλοκαιρινό τους ποτό. «Είναι απίστευτο πόσο επηρεάζονται οι πωλήσεις του από τον καιρό», λέει η Έμιλι. «Σε ένα πολύ ζεστό Σαββατοκύριακο, οι πωλήσεις εκτοξεύονται. Αλλά αν έχει βροχή και αέρα, έχουν ελεύθερη πτώση.»

Μόλις βάλεις το όνομα μιας διασημότητας σε ένα ροζέ κρασί, έχεις χρυσάφι στο μάρκετινγκ, όπως ανακάλυψε η πριγκίπισσα της ποπ, Κάιλι Μινόγκ. Το ροζέ της έχει γίνει η μάρκα με τις περισσότερες πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο και διατίθεται σε όλα τα μεγάλα σούπερ μάρκετ. Η επιτυχία ήταν τόσο μεγάλη, που η Aldi έβγαλε ακόμη και τη δική της εκδοχή. «Η συνεργασία με έναν γνωστό και αξιοσέβαστο οινοπαραγωγό, όπως έχουν κάνει διασημότητες όπως η Κάιλι, η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ και ο Γκρέιαμ Νόρτον, είναι επίσης το κλειδί της επιτυχίας», δηλώνει η Έμιλι. «Η αγορά κρασιού είναι πολύ κατακερματισμένη, δεν υπάρχει μεγάλη αναγνωρισιμότητα των εμπορικών σημάτων και έτσι κάθε δέλεαρ που μπορείτε να δώσετε στον καταναλωτή θα βοηθήσει τις πωλήσεις. Αν σπρώχνετε ένα καροτσάκι σε ένα σούπερ μάρκετ και βλέπετε την επωνυμία μιας διασημότητας σε ένα μπουκάλι αλκοολούχου ποτού, θα σας μεταφέρει σε ένα πιο συναρπαστικό μέρος – συνδέεται με αυτό ένας κάποιος ρομαντισμός.» Ο Μπραντ Πιτ και η Αντζελίνα Τζολί ήταν από τους πρώτους που βούτηξαν στον κόσμο του ροζέ κρασιού των διασημοτήτων με την ετικέτα τους Miraval, βγάζοντας ένα κρασί που η Έμιλι περιγράφει ως «εντυπωσιακό και σοβαρό».

Θα θεωρηθεί εντυπωσιακό και σοβαρό το κρασί της Μέγκαν; Έχει ενώσει τις δυνάμεις της με το Fairwinds Estate, έναν αμπελώνα στην Κοιλάδα της Νάπα, τον οποίο η Έμιλι παραδέχεται ότι δεν γνωρίζει. Σίγουρα το κρασί έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε αλκοόλ, 14,5 τοις εκατό. «Είναι υψηλή περιεκτικότητα για τα ροζέ κρασιά», λέει η Έμιλι. «Τα ροζέ της Προβηγκίας έχουν συνήθως περιεκτικότητα 13 τοις εκατό. Είναι επίσης αρκετά ασυνήθιστο να βλέπουμε ένα ροζέ από την περιοχή της Νάπα, η οποία είναι μια περιοχή γνωστή για τα κόκκινα κρασιά της.»

Η Fairwinds παρασκευάζει ήδη μια σειρά που ονομάζεται Obbligato σε συνεργασία με τον τραγουδιστή Μπάρι Μάνιλοου, καθώς και μερικές συνεργασίες με καουμπόηδες: The Duke – παραγωγή για την οικογένεια του Τζον Γουέιν – και 1883, ο τίτλος μιας δραματικής τηλεοπτικής μίνι σειράς γουέστερν. Τώρα πήρε τα ηνία ένα πρώην μέλος της βασιλικής οικογένειας που έχει τη φήμη ότι είναι λίγο επιλεκτική και τελειομανής. Ας ελπίσουμε ότι οι άνθρωποι της Fairwinds είναι πιο χοντρόπετσοι από τα σταφύλια τους.

Από την Claudia Connell

© Associated Newspapers Limited

Κυριακάτικη Απογευματινή