Μετά τις νέες αναρτήσεις της Δούκισσας στο Instagram, ένα ενδιαφέρον ερώτημα προκύπτει…

Θα ενταχθεί η Μέγκαν στη λέσχη των δισεκατομμυριούχων, γινόμενη μεγιστάνας του μακιγιάζ;
19:12 - 20 Οκτωβρίου 2025
Μέγκαν

Λέει ότι θέλει να «αξιοποιήσει τη σημαντική της επιρροή» για να δημιουργήσει μια ισχυρή επιχειρηματική αυτοκρατορία – λες και η πώληση βρώσιμων λουλουδιών και μαρμελάδων των 10 λιρών το βάζο δεν είναι αρκετή για να διατηρήσει μια δούκισσα το επίπεδο ζωής στο οποίο έχει συνηθίσει. Τώρα λέγεται ότι η Μέγκαν σχεδιάζει μια σειρά επικερδών προϊόντων μακιγιάζ για να ενισχύσει την επιτυχία της lifestyle επωνυμίας της, As Ever. Είναι ένα ρίσκο που έχει αποδώσει και με το παραπάνω για διασημότητες όπως η Αμερικανίδα τραγουδίστρια Σελένα Γκόμεζ, η οποία είναι πλέον δισεκατομμυριούχος χάρη στην επιτυχία της εταιρείας της, Rare Beauty.

Οι φήμες για τη νέα επιχειρηματική κίνηση της Δούκισσας του Σάσεξ διαδόθηκαν αφότου ανάρτησε δύο βίντεο στο Instagram, στα οποία φαίνεται να βάζει κραγιόν – με τα ονόματα της επωνυμίας προσεκτικά καλυμμένα. Είναι ένα «σαφές σημάδι» ότι πιθανόν ετοιμάζεται να προωθήσει τη δική της σειρά προϊόντων, σύμφωνα με πηγές του κλάδου. Ένα άτομο από τον χώρο είπε στη Mail on Sunday: «Στο βίντεο του Instagram, τα καλλυντικά που ήταν τακτοποιημένα στο μπουντουάρ της δεν έφεραν επωνυμία ή οι ετικέτες τους ήταν καλυμμένες, κάτι που έμοιαζε σκόπιμο. Αυτό είναι ξεκάθαρο σημάδι ότι η Μέγκαν ετοιμάζει κάτι. Το γεγονός ότι δεν ήθελε να προωθήσει ή να αποκαλύψει καμία άλλη επωνυμία αποτελεί ένδειξη ότι προετοιμάζεται να προωθήσει τελικά τη δική της σειρά – πρόκειται για σαφές σημάδι για τους γνώστες του χώρου.»

Στη Νέα Υόρκη, την περασμένη εβδομάδα, όπου παρέλαβε μαζί με τον σύζυγό της, τον πρίγκιπα Χάρι, το βραβείο «Ανθρωπίστρια της χρονιάς», η δούκισσα μίλησε για την επιθυμία της να δημιουργήσει μια «μακροχρόνια επιχειρηματική αυτοκρατορία», μετά την υποβάθμιση της συμφωνίας αξίας πολλών εκατομμυρίων λιρών του ζεύγους με το Netflix και τις ενδείξεις ότι η μαγειρική της εκπομπή With Love, Meghan δεν θα επιστρέψει. Η σειρά εκείνη συνδέθηκε με την κυκλοφορία της επωνυμίας της, As Ever, η οποία μέχρι στιγμής έχει επικεντρωθεί σε κομψά συσκευασμένα χειροποίητα τρόφιμα. Ωστόσο, δεν είναι σαφές πόσο κέρδος αποφέρει η επιχείρηση, καθώς δεν έχουν δημοσιοποιηθεί στοιχεία πωλήσεων.

Μια πηγή δήλωσε: «Η μαγειρική της Μέγκαν δεν απογειώθηκε ποτέ πραγματικά, αλλά τουλάχιστον την καθιέρωσε ως influencer του lifestyle. Οι πληροφορίες στη Νέα Υόρκη λένε ότι έχει ήδη στραμμένο το βλέμμα της στο επόμενο μεγάλο βήμα – γι’ αυτό και συναντήθηκε με τη συντάκτρια της Vogue, Κλόι Μαλ, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού της στην πόλη. Τι αποφέρει μεγάλα – πραγματικά μεγάλα – κέρδη; Το μακιγιάζ, φυσικά. Θα μπορούσε να κερδίσει πολύ περισσότερα στον χώρο της ομορφιάς απ’ ό,τι πουλώντας βάζα μαρμελάδας.» Η πηγή πρόσθεσε ότι το μακιγιάζ αφορά κυρίως την «πολυτελή συσκευασία – το ίδιο το προϊόν είναι σχετικά φτηνό στην παραγωγή. Έτσι, τα περιθώρια κέρδους είναι τεράστια και υπάρχει δυνατότητα για υψηλές πωλήσεις. Η Μέγκαν διαθέτει σαφώς ταλέντο στη συσκευασία, οπότε θα ήταν μια φυσική εξέλιξη.»

Άλλες πηγές επισημαίνουν ότι ο φίλος της Μέγκαν, Ντάνιελ Μάρτιν, είναι μακιγιέρ και τη συνόδευσε στο Παρίσι, όπου συνάντησε την πρώην συντάκτρια της Vogue, νταμ Άννα Γουίντουρ. Κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας στη γαλλική πρωτεύουσα, ο Μάρτιν δημοσίευσε επίσης ένα – πλέον διαγραμμένο – βίντεο σχετικά με το μακιγιάζ της Μέγκαν, γεγονός που ώθησε έναν ειδικό ομορφιάς να υποθέσει ότι ίσως της παρέχει καθοδήγηση.

Εκτός από τη Σελένα Γκόμεζ, άλλες διασημότητες που έχουν αποδείξει ότι το μακιγιάζ μπορεί να είναι εξαιρετικά κερδοφόρο περιλαμβάνουν τη Βικτόρια Μπέκαμ, την τραγουδίστρια Ριάνα, την Κάιλι Τζένερ από την οικογένεια Καρντάσιαν και τη Χέιλι Μπίμπερ, κόρη του ηθοποιού Στίβεν Μπάλντουιν.

Της Charlotte Griffiths @Associated Newspaper Limited