Η Βικτόρια Μπέκαμ πρόκειται (επιτέλους) να θησαυρίσει από τις επιχειρήσεις; Στον εμπορικό Τύπο κυκλοφορούν δημοσιεύματα ότι οι σειρές προϊόντων της μόδας και ομορφιάς είναι προς πώληση, ενώ παράλληλα πηγές από το περιβάλλον της ποπ σταρ, που έγινε fashionista, μου λένε ότι αυτό είναι πιθανό να συμβεί.
Αντί να διαψεύσει τις φήμες, μια πηγή δήλωσε ότι «πάντα σκέφτονται την ανάπτυξη και τις μελλοντικές ευκαιρίες», όπως έκανε η Βρετανίδα σχεδιάστρια Στέλα Μακάρτνεϊ, όταν πούλησε ένα τεράστιο μερίδιο της επιχείρησής της στον γαλλικό γίγαντα πολυτελείας LVMH (για να το αγοράσει αργότερα πίσω… αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία). Μια άλλη πηγή ανέφερε ότι δεν θα υπάρξει κανένα σχόλιο μέχρι να ολοκληρωθεί η όποια πώληση, γεγονός που σίγουρα κάνει την υπόθεση να περιπλέκεται.
Η ίντριγκα ξεκίνησε όταν το επιχειρηματικό ενημερωτικό δελτίο «Puck» ανέφερε την περασμένη Παρασκευή: «Η εταιρεία της Βικτόρια Μπέκαμ είναι πράγματι προς πώληση και έχει προσλάβει (τους τραπεζίτες) Rothschild & Co για να διευκολύνουν τη διαδικασία». Η κορυφαία δημοσιογράφος της βιομηχανίας ομορφιάς, Ρέιτσελ Στρούγκατζ, πρόσθεσε: «Είχα ακούσει πρόσφατα ότι η Βικτόρια Μπέκαμ, συμπεριλαμβανομένων των επιχειρήσεών της μόδας και ομορφιάς, είτε βρισκόταν στην αγορά είτε σχεδίαζε να βγει στην αγορά, αλλά ένα άτομο που έχει δει το σχετικό οικονομικό υλικό επιβεβαίωσε (ότι είναι προς πώληση)».
«Σε καλό δρόμο»
Η Στρούγκατζ συνέχισε λέγοντας ότι πρόκειται για μια «πολύ μεγαλύτερη επιχείρηση από ό,τι νομίζουν οι περισσότεροι. Έμαθα ότι η μάρκα είναι σε καλό δρόμο για να φτάσει τα 100 εκατομμύρια δολάρια σε καθαρές πωλήσεις φέτος, με περίπου το 70% των πωλήσεων να προέρχεται από την ιστοσελίδα της».
Ως γνωστόν, η Βικτόρια έχει δυσκολευτεί να βγάλει κέρδος και τα τελευταία οικονομικά στοιχεία που κατατέθηκαν δείχνουν ζημία ύψους 4,8 εκατομμυρίων λιρών καθώς και δάνεια -από την ίδια, τον σύζυγό της Ντέιβιντ και τους επενδυτές NEO- που ανέρχονται σε 6,2 εκατομμύρια λίρες. Το ζευγάρι έχει στηρίξει την επιχείρηση από την προσωπική του περιουσία από τότε που ξεκίνησε το 2008, ενώ ο επενδυτικός οίκος NEO μπήκε στο παιχνίδι το 2019 με μια «ένεση» 30 εκατομμυρίων λιρών. Η Βικτόρια είπε στο πρόσφατο ντοκιμαντέρ της στο Netflix ότι αυτό έσωσε την επιχείρηση.
Είναι εξαιρετικά δύσκολο να βγάλεις χρήματα στον χώρο της μόδας. Όμως, η επιχείρηση ομορφιάς της Βικτόρια έχει τεράστια επιτυχία, με τις πωλήσεις καλλυντικών μέσω διαδικτύου να αυξάνονται κατά 24% το 2024. Πουλάει ένα από τα μολύβια eyeliner των 32 λιρών κάθε 30 δευτερόλεπτα. Και μόλις κυκλοφόρησε ένα μέικ απ που προκαλεί αίσθηση. Το «Foundation Drops» κοστίζει 104 λίρες ανά 30 ml (αρκετά για να γεμίσουν μια αυγουλιέρα). Και παρά την εξαιρετικά υψηλή τιμή, οκτώ από τις 19 αποχρώσεις έχουν εξαντληθεί στο διαδίκτυο.
Το δέλεαρ
Οι σταγόνες έχουν παρασκευαστεί με τη βοήθεια του επιστήμονα και ιδρυτή της μάρκας περιποίησης δέρματος Ογκόστινους Μπάντερ και η υπόσχεση είναι ότι η «μινιμαλιστική σύνθεση» λιώνει στο δέρμα σας. Είναι η επιχείρηση ομορφιάς -και όχι η μόδα που τόσο αγαπά η Βικτόρια- η οποία θα αποτελέσει το μεγάλο δέλεαρ για έναν πιθανό αγοραστή.
Οι συμφωνίες με τις οποίες οι μεγάλες μάρκες εξαγοράζουν μικρότερες είναι σχετικά συνηθισμένες στον χώρο της ομορφιάς. Το 2023 ο πολυτελής Όμιλος Kering αγόρασε τον οίκο αρωμάτων Creed για 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Και πιο πρόσφατα η L’Oreal αγόρασε το τμήμα ομορφιάς της Kering για 4,7 δισεκατομμύρια δολάρια. Η μάρκα μακιγιάζ Rhode της Χέιλι Μπίμπερ εξαγοράστηκε από τη σειρά καλλυντικών που δεν έχουν δοκιμαστεί σε ζώα e.l.f. (Eyes Lips Face) για σχεδόν 1 δισεκατομμύριο δολάρια νωρίτερα φέτος.
Εκπρόσωπος της Βικτόρια Μπέκαμ αρνήθηκε να σχολιάσει μια ενδεχόμενη πώληση.
ΑΠΟ ΤΗΝ Alison Boshoff ©Associated Newspapers Limited










