Ένταση στο λιμάνι του Πειραιά: Επιβάτες μπλόκαραν τον απόπλου πλοίου προς Κυκλάδες

Καθυστερήσεις και παράπονα από δεκάδες ταξιδιώτες, μετά την άρνηση του πληρώματος να δεχθεί αλλαγή εισιτηρίων παρά τις διαβεβαιώσεις της ακτοπλοϊκής εταιρείας
10:37 - 9 Αυγούστου 2025
ΠΛΟΙΟ ΛΙΜΑΝΙ ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Συνεχίζεται η ταλαιπωρία των επιβατών στο λιμάνι του Πειραιά, που προκλήθηκε από το απαγορευτικό απόπλου που ισχύει από την Παρασκευή (8/8). Περίπου 100 ταξιδιώτες, προορισμένοι για τα νησιά των Κυκλάδων, δεν κατάφεραν να επιβιβαστούν ούτε κατά τη σταδιακή άρση του μέτρου το βράδυ.

Οι επιβάτες καταγγέλλουν ότι το πλήρωμα αρνήθηκε να τους επιτρέψει την αλλαγή εισιτηρίων, παρά τις διαβεβαιώσεις της ακτοπλοϊκής εταιρείας μέσω ανακοίνωσης και SMS ότι η επιβίβαση θα γινόταν κανονικά χωρίς αλλαγές.

ΠΛΟΙΟ ΛΙΜΑΝΙ ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Αναχώρηση του πλοίου “Blue Star Delos” από το λιμάνι του Πειραιά για τις Κυκλάδες, Παρασκευή 8 Αυγούστου 2025. Το δρομολόγιο του πλοίου είχε τροποποιηθεί εξαιτίας του απαγορευτικού απόπλου λόγω των ισχυρών ανέμων που έπνεαν στο Αιγαίο Πέλαγος.

Αυτή η άρνηση προκάλεσε έντονες αντιδράσεις, με τους επιβάτες να συγκεντρώνονται μπροστά στον καταπέλτη, προσπαθώντας να εμποδίσουν τον απόπλου του πλοίου. Στο σημείο επενέβη το Λιμενικό, καλώντας τους ταξιδιώτες να απομακρυνθούν. Μετά από περίπου μία ώρα έντασης, το πλοίο απέπλευσε τελικά στις 7:45, με καθυστέρηση μίας ώρας.

ΠΛΟΙΟ ΛΙΜΑΝΙ ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Αναχώρηση του πλοίου “Blue Star Delos” από το λιμάνι του Πειραιά για τις Κυκλάδες, Παρασκευή 8 Αυγούστου 2025. Το δρομολόγιο του πλοίου είχε τροποποιηθεί εξαιτίας του απαγορευτικού απόπλου λόγω των ισχυρών ανέμων που έπνεαν στο Αιγαίο Πέλαγος.

Μία επιβάτιδα δήλωσε στην ΕΡΤ News: «Εμείς που έχουμε πληρώσει νόμιμα, έχουμε τα αυτοκίνητά μας και τα εισιτήρια, αλλά και καταλύματα που τώρα κινδυνεύουν να χαθούν, τι πρέπει να κάνουμε;». Ένας άλλος ταξιδιώτης τόνισε: «Ερχόμαστε εδώ και όχι μόνο μας διώχνουν, αλλά όταν ζητάμε να αλλάξουμε τα εισιτήρια, μας λένε ότι δεν γίνεται. Αυτό είναι απαράδεκτο».

Οι επιβάτες ενημερώθηκαν ότι για την επίλυση των ζητημάτων με τα εισιτήριά τους θα πρέπει να απευθυνθούν στα πρακτορεία πώλησης. Η υπόθεση αφήνει έντονο παράπονο για την επικοινωνία και την οργάνωση της ακτοπλοϊκής εταιρείας, ιδιαίτερα εν μέσω της απαιτητικής καλοκαιρινής περιόδου.