ΟΑΣΑ: Άνοιξε η πλατφόρμα για ανώνυμες καταγγελίες

Οι καταγγελίες μπορούν να αφορούν σε διάφορα θέματα, όπως η κατάσταση του οχήματος, η απρεπής συμπεριφορά του προσωπικού, οι καθυστερήσεις και οι ακυρώσεις στα δρομολόγια και άλλα
11:00 - 19 Σεπτεμβρίου 2025
ΟΑΣΑ

Λειτουργεί από χθες η νέα ψηφιακή πλατφόρμα report.oasa.gr, όπου οι πολίτες θα μπορούν να υποβάλουν γρήγορα και αξιόπιστα ανώνυμες καταγγελίες στον ΟΑΣΑ, αναφορικά με προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατά τη χρήση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.

Τη σχετική ανακοίνωση έκανε ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης. Όπως είπε ο ίδιος, οι καταγγελίες μπορούν να αφορούν σε διάφορα θέματα, όπως η κατάσταση του οχήματος, η απρεπής συμπεριφορά του προσωπικού, οι καθυστερήσεις και οι ακυρώσεις στα δρομολόγια και άλλα, μέσα σε λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό, ηλεκτρικό και τραμ.

Η πλατφόρμα, που είναι προσβάσιμη από υπολογιστή, αλλά και μέσω κινητών τηλεφώνων, δίνει τη δυνατότητα στον καταγγέλλοντα να τοποθετήσει σε χάρτη το πού εντόπισε το πρόβλημα, να αναφέρει τη γραμμή ή τη στάση όπου το εντόπισε, ενώ έχει τη δυνατότητα να επισυνάψει και βίντεο ή φωτογραφίες. Να σημειωθεί ότι το κάθε αίτημα θα παίρνει μοναδικό κωδικό, ώστε το άτομο που έχει προχωρήσει στην καταγγελία να μπορεί να παρακολουθεί την εξέλιξή της, καθώς -όπως σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Κυρανάκης- «θέλουμε οι πολίτες να μας υποδεικνύουν αδιαμεσολάβητα τα προβλήματα, ώστε να μπορούμε να τα λύνουμε».

Ο αναπληρωτής υπουργός αναφέρθηκε και στο θέμα της 24ωρης λειτουργίας των ΜΜΜ το περασμένο Σάββατο, υπογραμμίζοντας ότι το μέτρο είχε μεγάλη επιτυχία, καθώς το Σαββατόβραδο μετακινήθηκαν περίπου 59.000 επιβάτες.

Εφημερίδα Απογευματινή