Από την έναρξη της υπηρεσίας «Κατ’ Οίκον» στις 16 Ιουνίου 2025 έως τις 2 Νοεμβρίου 2025, συνολικά 141.047 ασθενείς παρέλαβαν τη φαρμακευτική τους αγωγή μέσω της νέας πρωτοβουλίας του ΕΟΠΥΥ. Από αυτούς, 40.809 επέλεξαν την παράδοση κατ’ οίκον, ενώ 100.238 παρέλαβαν τα φάρμακά τους από 64 αποκεντρωμένα σημεία του οργανισμού που δεν λειτουργούν ως αυτόνομα φαρμακεία.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, η κατανομή των «κατ’ οίκον» παραδόσεων ήταν:
47% στην Αττική
16% στη Θεσσαλονίκη
14% στη νησιωτική χώρα
23% στην υπόλοιπη Ελλάδα
Πάνω από το 50% των παραδόσεων αφορούσε πολύ απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές.
Κύρια χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα της υπηρεσίας
Ο ΕΟΠΥΥ υπογραμμίζει τα σημαντικά ποιοτικά χαρακτηριστικά της υπηρεσίας:
Ηλεκτρονική παρακολούθηση και ιχνηλασιμότητα κάθε φαρμάκου από την υποβολή του αιτήματος μέχρι την παράδοση.
Πανελλαδική κάλυψη παραδόσεων σύμφωνα με τα πρότυπα GDP (Good Distribution Practices).
Μέσος χρόνος παράδοσης: 3,6 ημέρες για την Αττική και 6 ημέρες για την υπόλοιπη Ελλάδα.
Παράλληλα, παρατηρείται σταδιακή αύξηση 5% στα αιτήματα νέων ασθενών σε μηνιαία βάση.
Σχόλιο της διοίκησης ΕΟΠΥΥ
Η διοίκηση του ΕΟΠΥΥ χαρακτηρίζει την υπηρεσία «καινοτόμο» και τονίζει ότι «παρά τους πρώτους μήνες λειτουργίας, επιβεβαιώνει τη συνεχιζόμενη προσπάθεια των στελεχών του οργανισμού σε συνεργασία με την ανάδοχο εταιρεία για τη βελτίωση και ενίσχυση των παρεχόμενων υπηρεσιών, με σκοπό την καλύτερη ποιότητα ζωής των ασθενών».
Το επόμενο διάστημα, με την ένταξη των ιδιωτικών φαρμακείων στο πρόγραμμα, αναμένεται σημαντική αύξηση του αριθμού των δικαιούχων που θα μπορούν να παραλαμβάνουν τα φάρμακά τους όπου επιθυμούν, ενισχύοντας περαιτέρω την ευκολία και την προσβασιμότητα της υπηρεσίας.










