Την Κυριακή αρχίζει η σταδιακή κατάργηση των γραμμών τρόλεϊ, με το πρώτο «ξήλωμα» να λαμβάνει χώρα στο κέντρο του Πειραιά, όπου το πυκνό δίκτυο των καλωδίων προκαλεί σημαντικά λειτουργικά προβλήματα. Την έναρξη αυτής της διαδικασίας επιβεβαίωσε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, μιλώντας στο Action24.
Ο κ. Κυρανάκης σημείωσε ότι το τραμ, το οποίο είχε σχεδιαστεί να φτάνει μέχρι το λιμάνι του Πειραιά, δεν κατέστη δυνατό να ολοκληρώσει τη διαδρομή του, καθώς οι υποδομές του εμποδίζονταν από τις γραμμές των τρόλεϊ. Η συνύπαρξη των δύο συστημάτων κρίθηκε ανεπαρκής και περιοριστική, οδηγώντας στην ανάγκη συνολικού επανασχεδιασμού του δικτύου.
Η επόμενη ημέρα: ηλεκτρικά λεωφορεία
Στόχος του υπουργείου είναι η αντικατάσταση των περισσότερων γραμμών τρόλεϊ με ηλεκτρικά ή συμβατικά λεωφορεία, τα οποία θα ενισχυθούν αριθμητικά, προσφέροντας πιο συχνά και ευέλικτα δρομολόγια. Όπως δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός, το οικονομικό όφελος είναι σημαντικό, καθώς «με το κόστος δύο τρόλεϊ μπορούμε να αποκτούμε τρία ηλεκτρικά λεωφορεία».
Κατάργηση του 70% του δικτύου
Το σχέδιο προβλέπει την κατάργηση περίπου του 70% του σημερινού δικτύου, από τα συνολικά 143 χιλιόμετρα γραμμών. Η διαδικασία θα ξεκινήσει από τον Πειραιά και θα συνεχιστεί στο κέντρο της Αθήνας, ενώ ορισμένες ευθείες γραμμές θα παραμείνουν σε λειτουργία. Ο κ. Κυρανάκης διαβεβαίωσε ότι κανένας εργαζόμενος δεν κινδυνεύει, καθώς όλοι θα συνεχίσουν κανονικά στα λεωφορεία και στα εναπομείναντα τρόλεϊ.










