Σημαντική βελτίωση στους χρόνους εξυπηρέτησης των ασθενών στα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών του ΕΣΥ καταγράφουν τα τελευταία επίσημα στοιχεία του ηλεκτρονικού συστήματος ιχνηλάτησης, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης με ανάρτησή του στην πλατφόρμα X. Όπως επισημαίνει, τα δεδομένα αποτυπώνουν ουσιαστική μείωση των καθυστερήσεων, αποτέλεσμα των παρεμβάσεων και των προγραμμάτων που εφαρμόστηκαν το 2025.
Μείωση έως 65% από τον Φεβρουάριο
Σύμφωνα με τον υπουργό Υγείας, την περίοδο από τον Φεβρουάριο έως και τον Νοέμβριο του 2025 καταγράφεται μείωση κατά 65% στον μέσο χρόνο εξυπηρέτησης των ασθενών στα ΤΕΠ των νοσοκομείων του ΕΣΥ. Η εξέλιξη αυτή αποδίδεται στις πρωτοβουλίες που υλοποιήθηκαν για την καλύτερη οργάνωση των επειγόντων και τη βελτίωση της ροής των περιστατικών.
Αύξηση κίνησης, αλλά κάτω από τις 4 ώρες αναμονή
Ο κ. Γεωργιάδης σημειώνει ότι την περίοδο Νοεμβρίου – Δεκεμβρίου 2025 παρατηρήθηκε αύξηση κατά 7% στον χρόνο εξυπηρέτησης, η οποία όμως συνδέεται άμεσα με τη σημαντική αύξηση της προσέλευσης στα ΤΕΠ, κυρίως λόγω των αναπνευστικών νοσημάτων. Παρ’ όλα αυτά, με βάση τα πιο πρόσφατα στοιχεία του Δεκεμβρίου, ο μέσος χρόνος αναμονής διαμορφώνεται στις 3 ώρες και 53 λεπτά, δηλαδή κάτω από το όριο των τεσσάρων ωρών.
Όπως τονίζει, την αντίστοιχη περίοδο πέρσι ο μέσος χρόνος αναμονής ξεπερνούσε τις 9,5 ώρες, γεγονός που μεταφράζεται σε συνολική μείωση της τάξης του 60%.
Διαφοροποιήσεις ανά νοσοκομείο
Παράλληλα, ο υπουργός Υγείας αναφέρει ότι κατά την τελευταία εφημερία της περιόδου 16 έως 22 Δεκεμβρίου 2025 παρατηρήθηκε σημαντική διαφοροποίηση μεταξύ των νοσοκομείων του ΕΣΥ, τόσο στον αριθμό των περιστατικών όσο και στους χρόνους εξυπηρέτησης στα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών, στοιχείο που αποτυπώνει τις διαφορετικές πιέσεις που δέχεται κάθε υγειονομική μονάδα.
Εφημερίες νοσοκομείων την περίοδο 16-22 Δεκεμβρίου
ΠΓΝ Ιωαννίνων
Αριθμός περιστατικών: 312
Εξυπηρέτηση: 3,25 ώρες
ΠΓΝ Πατρών
Αριθμός περιστατικών: 305
Εξυπηρέτηση: 2,04 ώρες
ΓΝ Καρπάθου
Αριθμός περιστατικών: 21
Εξυπηρέτηση: 1,52 ώρες
ΓΑΝΑ Άγιος Σάββας
Αριθμός περιστατικών: 15
Εξυπηρέτηση: 1,09 ώρες
ΓΟΝΚ Άγιοι Ανάργυροι
Αριθμός περιστατικών: 65
Εξυπηρέτηση: 3,36 ώρες
Παίδων Αγία Σοφία
Αριθμός περιστατικών: 406
Εξυπηρέτηση: 2,15 ώρες
ΓΝΑ ΚΑΤ
Αριθμός περιστατικών: 468
Εξυπηρέτηση: 3,47 ώρες
ΠΓΝ Αττικόν
Αριθμός περιστατικών: 770
Εξυπηρέτηση: 4,03 ώρες
ΓΝΑ Λαϊκό
Αριθμός περιστατικών: 447
Εξυπηρέτηση: 3,29 ώρες
ΓΝΑ Γεννηματάς
Αριθμός περιστατικών: 1.031
Εξυπηρέτηση: 4,45 ώρες
ΓΝΑ Σισμανόγλειο
Αριθμός περιστατικών: 200
Εξυπηρέτηση: 5,56 ώρες
ΓΝΑ Ευαγγελισμός
Αριθμός περιστατικών: 864
Εξυπηρέτηση: 3,48 ώρες
Παίδων Αγλαΐα Κυριακού
Αριθμός περιστατικών: 383
Εξυπηρέτηση: 2,27 ώρες
Παίδων Πεντέλης
Αριθμός περιστατικών: 223
Εξυπηρέτηση: 1,28 ώρες
Σας παρουσιάζω τα τελευταία καταγεγραμμένα στοιχεία από το ηλεκτρονικό σύστημα ιχνηλάτησης ασθενών στα ΤΕΠ των Νοσοκομείων του ΕΣΥ:
Αποδεικνύεται σημαντική μείωση -65% στο μέσο χρόνο εξυπηρέτησης ασθενών την περίοδο Φεβρουαρίου – Νοεμβρίου 2025 σε συνέχεια των πρωτοβουλιών και… pic.twitter.com/76RLp6uKAw— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) December 27, 2025









