Ένοχοι κρίθηκαν από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών 57 αγρότες από την Κρήτη, οι οποίοι κατηγορούνταν ότι εισέπραξαν παράνομα ευρωπαϊκές αγροτικές επιδοτήσεις μέσω του ΟΠΕΚΕΠΕ.
Το δικαστήριο, κατά πλειοψηφία, απάλλαξε μία παραγωγό, κάνοντας δεκτό τον αυτοτελή ισχυρισμό της περί εξάλειψης του αξιοποίνου, καθώς είχε επιστρέψει εντόκως το σύνολο του ποσού που είχε λάβει, το οποίο ανέρχεται σε περίπου 30.000 ευρώ.
Οι κατηγορίες της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας
Σύμφωνα με τη δικογραφία που σχημάτισε η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία, οι κατηγορούμενοι φέρονται να έλαβαν παράνομα αγροτικές ενισχύσεις δηλώνοντας εκτάσεις στην περιοχή της Καστοριάς ως βοσκότοπους, αλλά και ως καλλιέργειες ελιάς και αμυγδάλου, προκειμένου να εισπράξουν τις αντίστοιχες ευρωπαϊκές επιδοτήσεις.
Κατά την έκδοση της απόφασης, το δικαστήριο για ορισμένους από τους καταδικασθέντες προχώρησε σε μετατροπή των κατηγοριών, ενώ αναθεώρησε προς τα κάτω και τα ποσά των επιδοτήσεων που περιλαμβάνονταν στο αρχικό κατηγορητήριο.
Την 1η Ιουλίου η ανακοίνωση των ποινών
Οι 57 καταδικασθέντες δεν παρέστησαν αυτοπροσώπως στο δικαστήριο και εκπροσωπήθηκαν από τους συνηγόρους τους, οι οποίοι ζήτησαν την αναγνώριση ελαφρυντικών περιστάσεων.
Η διαδικασία διακόπηκε και θα συνεχιστεί την 1η Ιουλίου, όταν το δικαστήριο θα εξετάσει τα αιτήματα για την αναγνώριση ελαφρυντικών και θα ανακοινώσει τις ποινές που θα επιβληθούν στους καταδικασθέντες.











