Η Meta Platforms παρουσίασε τα πρώτα της «έξυπνα» γυαλιά με ενσωματωμένη οθόνη, στο πλαίσιο της σειράς Ray-Ban. Το νέο μοντέλο, με την ονομασία Meta Ray-Ban Display, συνοδεύεται από βραχιόλι (wristband) που μεταφράζει χειρονομίες σε εντολές, όπως απάντηση σε κλήσεις και μηνύματα.
Η τιμή τους ξεκινά από τα 799 δολάρια και θα διατίθενται στις ΗΠΑ από τις 30 Σεπτεμβρίου.
Ζάκερμπεργκ: «Τα γυαλιά φέρνουν προσωπική υπερ-νοημοσύνη»
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ έκανε ο ίδιος την παρουσίαση στο ετήσιο συνέδριο Meta Connect, περιγράφοντας τα γυαλιά ως «τον ιδανικό τρόπο να αξιοποιήσει κάποιος την τεχνητή νοημοσύνη χωρίς να χάνει την αίσθηση της στιγμής».
Η μικρή οθόνη στον δεξιό φακό θα προσφέρει βασικές λειτουργίες, όπως ειδοποιήσεις και άμεσες απαντήσεις.
Στον αγώνα της AI
Παρά την καινοτομία στα wearables, η Meta υστερεί έναντι ανταγωνιστών όπως η OpenAI και η Google στην ανάπτυξη προηγμένων AI μοντέλων. Ο Ζάκερμπεργκ έχει ξεκινήσει ένα «κυνήγι ταλέντων» στη Σίλικον Βάλεϊ και υπόσχεται επενδύσεις δισεκατομμυρίων σε υπολογιστικά τσιπ.
Ωστόσο, η εταιρεία παραμένει υπό έντονη ρυθμιστική πίεση για θέματα ασφάλειας παιδιών και χρήσης της εικονικής πραγματικότητας.
Νέο μοντέλο για αθλητές
Παράλληλα, η Meta ανακοίνωσε και ένα νέο ζευγάρι γυαλιών Oakley με την ονομασία Vanguard, που απευθύνονται σε αθλητές και κοστίζει 499 δολάρια. Η συσκευή ενσωματώνεται με πλατφόρμες γυμναστικής όπως της Garmin και της Strava για να παρέχει στατιστικά προπόνησης σε πραγματικό χρόνο και περιλήψεις μετά την προπόνηση, ενώ προσφέρει εννέα ώρες διάρκεια ζωής μπαταρίας. Τα Oakley Vanguard θα είναι διαθέσιμα στις ΗΠΑ από τις 21 Οκτωβρίου.Μαζί με τα Ray-Ban Display, η Meta παρουσίασε και τα Oakley Vanguard, που απευθύνονται σε αθλητές.