Το Κέντρο Ακαδημαϊκών και Αφηγητών του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας στο Λος Άντζελες (UCLA) δημοσίευσε την ετήσια έκθεσή του με τίτλο «Έφηβοι & Οθόνες», παρουσιάζοντας ενδιαφέροντα στοιχεία για τις προτιμήσεις των νεαρών καταναλωτών μέσων ενημέρωσης στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η Γενιά Ζ προτιμά την animation ψυχαγωγία
Σύμφωνα με την έκθεση, η Γενιά Ζ (Gen Z) δείχνει ολοένα και μεγαλύτερη προτίμηση στα κινούμενα σχέδια. Το ποσοστό των εφήβων που επιλέγουν animation έναντι περιεχομένου ζωντανής δράσης αυξήθηκε από 42% το 2024 σε 48,5% το 2025.
Αξιοσημείωτο είναι ότι η τάση αυτή δεν περιορίζεται στους νεότερους εφήβους — σχεδόν το 48% των ερωτηθέντων ηλικίας 19 έως 24 ετών δήλωσαν επίσης πως προτιμούν τα κινούμενα σχέδια, σύμφωνα με το Variety.
Οι ταινίες στην κορυφή των επιλογών διασκέδασης
Η μελέτη δείχνει επίσης ότι, όταν οι νέοι περνούν χρόνο με φίλους, προτιμούν να παρακολουθούν ταινίες, με τα βιντεοπαιχνίδια και τις συναυλίες να ακολουθούν. Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, οι έφηβοι δήλωσαν ότι η παρακολούθηση μιας νέας κινηματογραφικής ταινίας παραμένει η κορυφαία δραστηριότητα του Σαββατοκύριακου — εφόσον, βέβαια, το κόστος του εισιτηρίου δεν αποτελεί εμπόδιο.