Έρχεται η «μαύρη λίστα της Paramount» που, κατά το «Variety» και άλλα αμερικανικά ΜΜΕ, «παραπέμπει σε εποχές μακαρθισμού». Το ιστορικό κινηματογραφικό στούντιο βάζει στο στόχαστρο πολιτικοποιημένους σταρ του Χόλιγουντ, καθώς ο επιχειρηματίας που πρόσφατα το απέκτησε, Ντέιβιντ Έλισον, επιστήθιος φίλος του Ντόναλντ Τραμπ, «κόβει» τους πολέμιούς του. Πρόκειται, σε πρώτο χρόνο -έπονται και άλλου τύπου «αντιρρησίες», για «αντισημιτικούς» σταρ, σκηνοθέτες, σεναριογράφους που ζήτησαν μποϊκοτάζ του Ισραήλ, τασσόμενοι «υπέρ της Παλαιστίνης, ενάντια στη γενοκτονία που διαπράττει το Ισραήλ στη Γάζα», αναφέρει το ίδιο Μέσο. Ανάμεσά τους ακούγονται τα ονόματα του Γιώργου Λάνθιμου και της γυναίκας του Αριάν Λαμπέντ, που δηλώνει πως «ό,τι κάνουμε είναι πολιτικό», της «μούσας» του σκηνοθέτη, Έμα Στόουν, της λάτριδος της Ελλάδας που και φέτος θα μας έρθει, πολυσχιδούς Τίλντα Σουίντον, του Χαβιέ Μπαρδέμ και του Μαρκ Ράφαλο. «Μπροστάρισσα», «ηγερία», η Σούζαν Σαράντον, που από πολύ νέα κρατάει το λάβαρο της επανάστασης απέναντι σε ό,τι θεωρεί άδικο, παράλογο, σε ό,τι υποτιμά τη νοημοσύνη και προάγει τη δουλοπρέπεια, τον αμοραλισμό, τον αναχρονισμό…

Η εξαιρετική ηθοποιός Έλεν Μίρεν στις 8/1/2026 θα τιμηθεί με το κορυφαίο κινηματογραφικό βραβείο Σεσίλ Ντε Μιλ. Έτσι, προστίθεται σε μεγαθήρια όπως ο Άλφρεντ Χίτσκοκ, που το έχουν λάβει από το 1952 που θεσμοθετήθηκε (απονέμεται για τη συνολική προσφορά top συντελεστών του σινεμά).

Αύριο, Σάββατο, το τελευταίο αντίο στην Κίλι Σφακιανάκη. Στην τελετή αποτέφρωσης, όπως είχε ζητήσει στα παιδιά της, Απόλλωνα και Αφροδίτη, θα παιχτούν αγαπημένα αγγλικά κομμάτια στο πιάνο, προσδίδοντας επιπρόσθετο συγκινησιακό φορτίο στη διαδικασία. O Νότης Σφακιανάκης δεν μιλιέται -ακόμη περισσότερο- αυτές τις ημέρες και είναι απόλυτα λογικό, δεδομένου ότι έχασε τον επί τέσσερις δεκαετίες άνθρωπό του. Κι ας ήταν αναμενόμενο.
Το ολυμπιακό μετάλλιο του τέως στη συλλογή του Τατοΐου
Το ολυμπιακό μετάλλιο του εκλιπόντος τέως βασιλιά Κωνσταντίνου φιγουράρει στη συλλογή του Τατοΐου, με τον Ανδρέα Μέγκο να εκφράζει τη θλίψη του που δεν γνωστοποιήθηκε η εύρεσή του ενώ ακόμη εκείνος ζούσε. Το χρυσό μετάλλιό του, στο άθλημα της ιστιοπλοΐας στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1960, ήταν το πρώτο χρυσό της Ελλάδας σε Ολυμπιακούς από το 1912. Από τα ’70s, όταν ακόμη το πρώην βασιλικό κτήμα παρέμενε κλειστό, είχε χαθεί. Ωστόσο «βρισκόταν αποθηκευμένο στις αποθήκες του ανακτόρου. Ο πρόεδρος του Ναυτικού Ομίλου Ελλάδος, Αλέξανδρος Παπαδόγγονας, δώρισε στον Κωνσταντίνο ακριβές αντίγραφο, που είδαμε στη νεκρώσιμη ακολουθία και ταφή του», εξηγεί ο Α. Μέγκος.
Το φιλί της Κοντού στον «Αντωνάκη» της

Το φιλί της «κυρίας Κοκοβίκου», αλλιώς της Μάρως Κοντού, στον «Αντωνάκη» της, Γιώργο Κωνσταντίνου (στο «Η γυνή να φοβήται τον άνδρα»), έκλεψε την παράσταση στην πρεμιέρα του έργου «Εκείνος κι εκείνος». Πλήθος κόσμου, γνωστών και μη, έδωσαν το «παρών» στην επίσημη πρώτη του έργου στο Θέατρο Αργώ, κερδίζοντας το χειροκρότημα του κοινού. Ο βετεράνος της υποκριτικής βρέθηκε και στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου στη Θεσσαλονίκη, στην ειδική βραδιά για τους εν ζωή «θρύλους του ελληνικού σινεμά», αποδεικνύοντας ότι παραμένει σε εγρήγορση. Η δε ένωση δυνάμεων με τον Λεωνίδα Κακούρη σαφώς και είναι επιτυχημένη.
Tip: Κωνσταντίνου – Κακούρης καταχειροκροτήθηκαν και από τους Αλέξανδρο Ρήγα, Βασίλη Χαλακατεβάκη, Σωτήρη Καλυβάτση.
Εφημερίδα Απογευματινή















