Η KGM µπορεί να είναι µία από τις πολλές νέες µάρκες που εισήλθαν το τελευταίο διάστηµα στην ελληνική αγορά, αλλά µόνο καινούργια δεν είναι. Αποτελεί ουσιαστικά την επόµενη µέρα της γνωστής µας SsangYong. Η αµιγώς ηλεκτρική έκδοση του Torres αποτελεί το δοκίµιό µας. Με µήκος 4,72 µ., πλάτος 1,89 µ. και ύψος 1,73 µ., το Torres EVX κάνει αισθητή την παρουσία του τόσο µε το µέγεθος όσο και µε την εµφάνισή του.
Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται επίσης από καθαρές γραµµές και σύγχρονη αισθητική. Στο ταµπλό, πρωταγωνιστές είναι οι δύο µεγάλες οθόνες. Αριστερά βρίσκεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3” και ακριβώς δίπλα του, κάτω από το ίδιο περίβληµα, είναι η οθόνη αφής 12,3” του infotainment που φροντίζει για ενηµέρωση, πλοήγηση, ψυχαγωγία και συνδεσιµότητα µέσω Apple CarPlay και Android Auto (αν και όχι ασύρµατα).
Εντυπωσιακή είναι και η ευρυχωρία του Torres EVX. Στις πίσω θέσεις δύο ενήλικοι (στην ανάγκη και τρεις) απολαµβάνουν πλούσιο χώρο τόσο για τα γόνατα όσο και για το κεφάλι, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι τεράστιος µε όγκο 703 λίτρα (1.662 λίτρα µε αναδιπλωµένα καθίσµατα).
Το σύστηµα κίνησης του Torres EVX αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 207 ίππων και 339 Nm ροπής και κινεί τους εµπρός τροχούς. Τροφοδοτείται από µια µπαταρία χωρητικότητας 73,4 kWh, η οποία υπόσχεται αυτονοµία έως 462 χιλιόµετρα κατά µέσον όρο, τιµή που µε προσεκτική οδήγηση πλησιάσαµε αρκετά.
Εχει µάλιστα τη δυνατότητα να φορτίζει µε ισχύ έως 350 kW (!), φτάνοντας από το 10% στο 80% σε 28′. Σε ταχυφορτιστή 100 kW η φόρτιση 20%-80%
διαρκεί 37′, ενώ σε wallbox 11 kW η µπαταρία γεµίζει πλήρως (0-100%) σε 9 ώρες. Εντυπωσιακή είναι η εγγύηση για την µπαταρία που φτάνει τα 10 χρόνια ή τα 1.000.000 χιλιόµετρα, όποιο έρθει πρώτο.
Στην πράξη, η δύναµη είναι παρούσα σε κάθε πάτηµα του γκαζιού και οι επιδόσεις έρχονται αβίαστα, µε το 0-100 χλµ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 8,1” και
την ταχύτητα να κορυφώνεται στα 175 χλµ./ώρα. Ο οδηγός κάθεται ψηλά και έχει καλή ορατότητα προς τα εµπρός, αλλά µέτρια προς τα πίσω -αυτό οφείλεται κυρίως στις φαρδιές κολόνες C. Το δεύτερο που κάνει εντύπωση -µετά τις ζωηρές επιδόσεις- είναι το πόσο αθόρυβα κινείται το Torres EVX.
Η ανάρτηση µε τη µαλακή ρύθµιση δηλώνει εµφατικά πως το ηλεκτρικό SUV της KGM έχει ξεκάθαρο προσανατολισµό προς την άνεση και την ποιότητα
κύλισης, όπου πραγµατικά διαπρέπει.
Αν προσαρµοστείς στον χαρακτήρα του, απολαµβάνεις σβέλτες, ευχάριστες, ξεκούραστες και χαλαρωτικές διαδροµές. Mας άρεσε επειδή φέρνει µια αύρα νοσταλγίας στη σύγχρονη εξηλεκτρισµένη εποχή.
Κυριακάτικη Απογευματινή







