Η Prada εξαγόρασε τη Versace και αλλάζει τα πάντα

Ολοκληρώθηκε το ιστορικό deal στη μόδα
21:13 - 2 Δεκεμβρίου 2025
Η Prada εξαγόρασε τη Versace και αλλάζει τα πάντα

Μια πολυαναμενόμενη εξαγορά ανοίγει τον δρόμο για την επανεκκίνηση της Versace, με τον κληρονόμο της Prada, Λορέντσο Μπερτέλι, να αναλαμβάνει το τιμόνι και τη Ντονατέλα Βερσάτσε να χαιρετίζει δημόσια τη νέα εποχή του ιστορικού οίκου.

Ο όμιλος Prada ολοκλήρωσε την εξαγορά της Versace, του εμβληματικού ανταγωνιστή του στο Μιλάνο, σε συμφωνία ύψους 1,375 δισ. δολαρίων. Η κίνηση αυτή φέρνει τον οίκο που έγινε γνωστός για τις «σιλουέτες-σύμβολα» του υπό την ίδια εταιρική ομπρέλα με έναν από τους ισχυρότερους παίκτες της ιταλικής πολυτέλειας.

Η συμφωνία, που αναμενόταν εδώ και καιρό, εκτιμάται ότι θα αποτελέσει σημείο καμπής για τη Versace, η οποία είχε καταγράψει υποτονικές επιδόσεις μετά την πανδημία ως μέλος του αμερικανικού ομίλου Capri Holdings.

Η Prada ανακοίνωσε με σύντομη δήλωση ότι η διαδικασία ολοκληρώθηκε μετά την εξασφάλιση όλων των απαραίτητων κανονιστικών εγκρίσεων. Από την πλευρά της, η Capri Holdings — ιδιοκτήτρια των Michael Kors και Jimmy Choo — ενημέρωσε ότι τα έσοδα της εξαγοράς θα κατευθυνθούν στην αποπληρωμή χρέους.

Η Ντονατέλα χαιρετίζει τη συμφωνία – ένα συναισθηματικό μήνυμα

Η Ντονατέλα Βερσάτσε καλωσόρισε τη νέα εποχή μέσω Instagram, σε μια ανάρτηση που συμπίπτει με τα γενέθλια του αείμνηστου αδελφού της και ιδρυτή του brand, Τζάνι Βερσάτσε.

«Σήμερα είναι η μέρα σου και η μέρα που η Versace εντάσσεται στην οικογένεια Prada. Σκέφτομαι το χαμόγελο που θα είχες στο πρόσωπό σου», έγραψε, συνοδεύοντας το μήνυμα με φωτογραφία του 1996, όπου ο Gianni Versace εμφανίζεται μαζί με τη Miuccia Prada.

Ο Λορέντσο Μπερτέλι αναλαμβάνει την ηγεσία της Versace

Ο Λορέντσο Μπερτέλι, κληρονόμος της Prada, παίρνει θέση στο τιμόνι της Versace ως εκτελεστικός πρόεδρος, παράλληλα με τους ρόλους του ως διευθυντής marketing και επικεφαλής βιωσιμότητας του ομίλου.

Ο γιος της Miuccia Prada και του Patrizio Bertelli δήλωσε ότι δεν αναμένονται άμεσες διοικητικές αλλαγές στον οίκο, σημειώνοντας ωστόσο πως η Versace — μία από τις δέκα πιο αναγνωρίσιμες μάρκες παγκοσμίως — έχει επί χρόνια χαμηλότερες επιδόσεις από τις δυνατότητές της.

Η Prada έχει επισημάνει ότι ο 47χρονος οίκος διαθέτει «σημαντική ανεκμετάλλευτη δυναμική ανάπτυξης», την οποία πλέον φιλοδοξεί να ενεργοποιήσει.