Μπαίνουμε στην τελική ευθεία για τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς και οι μεγάλες πίστες της Αθήνας έχουν ανοίξει πλήρως, υποδεχόμενες το κοινό με ενέργεια, λάμψη και εντυπωσιακές εμφανίσεις. Η «Κυριακάτικη Απογευματινή» ρίχνει μια ματιά στις σκηνικές εμφανίσεις των διάσημων τραγουδιστριών, αποκαλύπτοντας τη μόδα, την αισθητική και τη σκηνική τους δυναμική, που συνθέτουν τη μοναδική εμπειρία κάθε live performance. Από τη διαχρονική κομψότητα μέχρι τις μοντέρνες και θεατρικές επιλογές, η σεζόν 2025-2026 υπόσχεται μια συναρπαστική γιορτινή ατμόσφαιρα.
Η Νατάσα Θεοδωρίδου, που εμφανίζεται φέτος στο «Εναστρον» με τον Σάκη Ρουβά, παραμένει πιστή στην αισθητική τής διαχρονικής λάμψης. Οι επιλογές της περιλαμβάνουν θηλυκά, elegant φορέματα, και όχι μόνο συχνά σε metallic αποχρώσεις ή σατέν υφές, με δομημένους ώμους και κοψίματα που αγκαλιάζουν τη σιλουέτα. Η Θεοδωρίδου υπηρετεί τη σχολή της «σκηνικής βασίλισσας», με εμφανίσεις που συνδυάζουν φινέτσα και λάμψη χωρίς υπερβολές, επιτρέποντας στο κοινό να επικεντρωθεί στη μουσική, αλλά και στη συνολική αίσθηση του show.
Η Καίτη Γαρμπή, που εμφανίζεται στην «Αυτοκίνηση» με τον Διονύση Σχοινά, εκπροσωπεί τη σχολή του διαχρονικού diva-classic. Φέτος επιλέγει μαύρα μίνι φορέματα με διακριτικές λάμψεις, που αναδεικνύουν τη σιλουέτα και δίνουν ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα επί σκηνής. Οι εμφανίσεις της Γαρμπή θυμίζουν τις μεγάλες ντίβες της ελληνικής πίστας των τελευταίων δεκαετιών, αλλά με μια σύγχρονη προσέγγιση που κρατά ζωντανό το ενδιαφέρον του κοινού.
Η Ελλη Κοκκίνου, στο «Theama» με τον Χρήστο Μενιδιάτη και τον Νίνο, κινείται σε πιο μοντέρνα και δυναμική γραμμή. Οι εμφανίσεις της περιλαμβάνουν ολόσωμες φόρμες, μίνι φορέματα σε γυαλιστερό χρυσό χρώμα και μαύρα ολόσωμα φορέματα με διαφάνειες. Η σχολή της Κοκκίνου είναι η «μοντέρνα, sexy pop performer», με εμφανίσεις που συνδυάζουν έντονα χρώματα, στιλιστικά cut-outs και κινητικότητα, δίνοντας ένταση και ζωντάνια.
Η Κατερίνα Λιόλιου, στο «Romeo» με τον Νικηφόρο, κινείται ανάμεσα σε δύο βασικές γραμμές εμφανίσεων: ένα κοστούμι με ρίγες, παντελόνι και γιλέκο με αποκαλυπτικό μπούστο, που δίνει μια δυναμική, slightly edgy αίσθηση, ιδανική για σκηνική performance, και ένα μακρύ μαύρο φόρεμα με δαντέλα, πιο δραματικό και θεατρικό. Το styling της Λιόλιου δείχνει ότι η νεότερη γενιά τραγουδιστριών μπορεί να συνδυάζει μοντέρνα αισθητική, σκηνική δυναμική και διαφορετικά looks, αναδεικνύοντας την προσωπικότητά της μέσω των εμφανίσεων.
Η Κατερίνα Στικούδη, στο «Bodega» με τους Γιάννη Τάσσιο, Κυριάκο Κυανό και τη Νάιρα Αλεξοπούλου, φέτος κινείται σε σέξι και σκηνικά εντυπωσιακό στιλ, με μίνι φόρεμα και δερμάτινο τοπ, που αναδεικνύει τη σιλουέτα και το χορευτικό της ταλέντο.
Η Ελένη Φουρέιρα στο «Lohan» συνεχίζει την αισθητική της edgy stage-glam, με κοντά σορτσάκια, vinyl top ή πουκάμισα και μπότες μέχρι το γόνατο, που αναδεικνύουν τη σιλουέτα και ενισχύουν τη δυναμική παρουσία επί σκηνής. Το στιλ της είναι απόλυτα σκηνικό, σχεδιασμένο για χορό και performance, χωρίς περιττές παγιέτες.
Η Πέγκυ Ζήνα στο «Mezzo» κινείται στην πιο κλασική σχολή, επιλέγοντας μαύρα κοστούμια και γυαλιστερά υφάσματα, όπως σατέν, μεταξωτά ή υφάσματα με μεταλλικές ίνες, αποφεύγοντας υπερβολικά αποκαλυπτικά κομμάτια. Το στιλ της είναι κομψό και θηλυκό, που αναδεικνύει τη σοβαρότητα και την κλασική γραμμή της ελληνικής σκηνής.
Η Ιουλία Καλλιμάνη στο «Tokyo» φέρνει τη δική της «ethnic-glam» σχολή, με ethnic prints, κορσέδες, πέτρες και σκούρες βάσεις, δημιουργώντας μια θεατρική, δραματική παρουσία. Το στιλ της, εκφραστικό και δυναμικό, δίνει έμφαση στη λεπτομέρεια και στην αίσθηση μυστηρίου που προσδίδει σε κάθε της κίνηση.
Τέλος, οι μεγάλες εμφανίσεις έχουν ήδη ξεκινήσει. Η Άννα Βίσση ήρθε για 10η σεζόν στο «Hotel Ermou», ενώ η Δέσποινα Βανδή μαζί με τον Κωνσταντίνο Αργυρό στο «Κέντρο Αθηνών». Η Βανδή λανσάρει ολόσωμες φόρμες, κολάν και στενές γραμμές, με γυαλιστερές υφές, ενώ η Βίσση, με την αισθητική της rock-luxe σχολής, μαγνήτισε τα βλέμματα με τις στιλιστικές επιλογές της, με την ολόσωμη φόρμα της σε μαύρο χρώμα και λεπτομέρειες από άκρως εντυπωσιακά κρύσταλλα και στρας, αλλά και το μίνι μεταλιζέ φόρεμά της.
Κυριακάτικη Απογευματινή










