Και… κάπως έτσι γεννήθηκε η CrediaBank, αποτέλεσµα της συγχώνευσης της Attica Bank µε την Παγκρήτια Τράπεζα. Η νέα αυτή τραπε ζική οντότητα έρχεται να αποτελέσει τον πέµπτο πυλώνα του ελληνικού τραπεζικού συστήµατος, δίπλα στις Εθνική Τράπεζα, Eurobank, Alpha Bank και Τράπεζα Πειραιώς. Την πε ρασµένη Πέµπτη, κατά τη διάρκεια της τακτικής γενικής συνέλευσης των µετόχων, η διευθύνουσα σύµβουλος της Attica Bank, Ελένη Βρεττού παρουσίασε το νέο brand, σηµατοδοτώ ντας την απαρχή µιας νέας εποχής για τον εγχώριο τραπεζικό κλάδο. «Είµαστε δίπλα στον άνθρωπο και οικοδο µούµε τη νέα εποχή της τραπεζικής µε νέο πρόσωπο, επιστρέφοντας στις βασικές αρχές της σχέσης τράπεζας µε πελάτη, µιας σχέσης που χτίζεται στην αµφίδροµη εµπιστοσύνη», είπε η κ. Βρεττού.
Το όνοµα της CrediaBank προέρχεται από τη λέξη Credibility (αξιοπιστία), που εκφράζει τη σταθε ρότητα και την εµπιστοσύνη που η τράπεζα χτίζει καθηµερινά µε τους αν θρώπους. Η νέα επωνυµία και το νέο σήµα συµβολίζουν τον σταθερό δεσµό εµπιστοσύνης, ένωσης και συνεργασί ας που η τράπεζα έχει µε τους ανθρώ πους – τους εργαζόµενους, τους πελά τες και τους εταίρους της. Τα αρχικά της new bank αποτυπώνουν βασικές έννοιες για την τράπεζα: Το C συνδέεται µε τον πελάτη (customer), που βρίσκεται στην καρδιά όσων κά νει, τη συνεργασία (collaboration), που είναι η κινητήριος δύναµη για την ανάπτυξη, και τη φροντίδα (care), που η τράπεζα δείχνει καθηµερινά για τον άνθρωπο-εργαζόµενο, πελάτη και συ νεργάτη. Το B συνδέεται µε την τόλµη (boldness) που χαρακτηρίζει τις κινή σεις της, την ισορροπία (balance), που διατηρεί για τους ανθρώπους, και φυ σικά την τράπεζα (bank), µια νέα τρά πεζα µε ανθρώπινο πρόσωπο. Η εµπι στοσύνη, η δέσµευση, η αξιοπιστία και η ανθρωποκεντρική προσέγγιση είναι τα βασικά στοιχεία που διαµορφώνουν την ταυτότητα της new bank.
Κυριακάτικη Απογευματινή