Μεγάλες προσφορές, μικρή ανταπόκριση την πρώτη εβδομάδα θερινών εκπτώσεων

Το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών κρίνεται αρκετά… καταπονημένο από την ακρίβεια, απομακρύνοντας τον εισπρακτικό στόχο των επιχειρήσεων
08:30 - 21 Ιουλίου 2025

Μάλλον δύσκολο -εκτιμούν οι έμποροι- είναι να επιτευχθεί φέτος ο στόχος για ετήσιο τζίρο 7 δισ. ευρώ, μετά την πρώτη εβδομάδα των θερινών εκπτώσεων και την πρώτη Κυριακή με τα καταστήματα ανοιχτά. Όπως αναφέρει ο αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Μάκης Σαββίδης, χθες «υπήρξε μια δυσκολία λόγω της ζέστης, ωστόσο η πόλη είναι γεμάτη και χάρη στον τουρισμό». Σε γενικές γραμμές, πάντως, το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών κρίνεται αρκετά… καταπονημένο από την ακρίβεια, απομακρύνοντας τον εισπρακτικό στόχο των επιχειρήσεων.

Το εντυπωσιακό στοιχείο, πάντως, που επισημαίνει ο Μάκης Σαββίδης, είναι οι μεγάλες προσφορές από την πρώτη κιόλας εβδομάδα: «Πρώτη φορά έχει συμβεί να ξεκινάμε τόσο νωρίς -από την πρώτη εβδομάδα- με τόσο μεγάλες εκπτώσεις, της τάξης του 45%-50% και πολλοί ακόμη και με 60%, που σημαίνει ότι τα καταστήματα έχουν εμπόρευμα που θέλουν να ξεστοκάρουν».

Οι εκπτώσεις θα διαρκέσουν μέχρι και το Σάββατο 30 Αυγούστου και οι καταναλωτές πρέπει να προσέχουν τη μορφή της σήμανσης που επιβάλλει ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας:

– Αναφορά ποσοστού (%), π.χ. «20% έκπτωση».

– Συγκεκριμένο χρηματικό ποσό, π.χ. «10 ευρώ έκπτωση».

– Αναγραφή της νέας (χαμηλότερης) τιμής μαζί με την προγενέστερη (υψηλότερη) τιμή που εφαρμόστηκε – σε χρονικό ορίζοντα 30 ημερών, π.χ. «τώρα 50 ευρώ, πριν 100 ευρώ». Η προγενέστερη τιμή μπορεί να εμφανίζεται και διαγραμμένη.

Εφημερίδα Απογευματινή