Η Ελλάδα στο επίκεντρο της διεθνούς τουριστικής έκθεσης WTM 2025 στο Λονδίνο

Με ισχυρή παρουσία, 80 συνεκθέτες και στοχευμένες δράσεις, ο ΕΟΤ προβάλλει τη δυναμική και τη βιώσιμη ταυτότητα του ελληνικού τουρισμού στη διεθνή σκηνή
19:16 - 4 Νοεμβρίου 2025
ΛΟΝΔΙΝΟ ΕΟΤ

Από σήμερα, Τρίτη 4 Νοεμβρίου, έως και την Πέμπτη 6 Νοεμβρίου, τα φώτα της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας στρέφονται στο Λονδίνο, όπου πραγματοποιείται η διεθνής έκθεση τουρισμού WTM – World Travel Market, μία από τις κορυφαίες διοργανώσεις του κλάδου.

Με 46.000 επισκέπτες, 4.000 εκθέτες και περισσότερες από 34.000 προκαθορισμένες επαγγελματικές συναντήσεις μόνο το 2024, η WTM επιβεβαιώνει τη θέση της ως στρατηγικό σημείο συνάντησης για τον παγκόσμιο τουρισμό.

Ενισχυμένη παρουσία της Ελλάδας

Η συμμετοχή της Ελλάδας στη φετινή WTM 2025 ενδυναμώνει τη θέση της στις διεθνείς αγορές, αναδεικνύοντας τη σταθερή ανάπτυξη και την ελκυστικότητα του ελληνικού τουρισμού. Όπως ανέφερε η διευθύντρια του ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας, Ελένη Σκαρβέλη, η βρετανική αγορά αποτελεί μια από τις σημαντικότερες πηγές εισερχόμενου τουρισμού για τη χώρα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, το διάστημα Ιανουαρίου – Αυγούστου 2025 οι αφίξεις από το Ηνωμένο Βασίλειο αυξήθηκαν κατά 4,5%, φτάνοντας τα 3,27 εκατομμύρια ταξιδιώτες, ενώ τα έσοδα σημείωσαν άνοδο 8,7%, αγγίζοντας τα 2,48 δισ. ευρώ. Μόνο τον Αύγουστο του 2025, οι αφίξεις αυξήθηκαν κατά 12,4% και οι εισπράξεις κατά 40%, επιβεβαιώνοντας την ισχυρή προτίμηση των Βρετανών προς την Ελλάδα.

Δράσεις και εκδηλώσεις στο ελληνικό περίπτερο

Η ελληνική συμμετοχή στη WTM 2025 περιλαμβάνει 80 συνεκθέτες από όλη τη χώρα και ένα πλούσιο πρόγραμμα δράσεων. Μεταξύ αυτών ξεχωρίζουν:

η παρουσίαση της Υπουργού Τουρισμού για τις προοπτικές του 2026,

η τελετή των Greek Travel Awards στο νέο μουσείο V&A East Storehouse,

και η παρουσία της Bettany Hughes OBE, διακεκριμένης αρχαιολόγου, συγγραφέα και τιμημένης με τον Χρυσό Σταυρό του Τάγματος της Ευποιίας (2022).

Επιπλέον, το ελληνικό περίπτερο προβάλλει θεματικές ενότητες αφιερωμένες στον πολιτισμό, τη γαστρονομία και τις εναλλακτικές εμπειρίες, όπως το νέο Peloponnese Trail, προωθώντας τη χώρα ως προορισμό τεσσάρων εποχών.

Στρατηγική προβολής με έμφαση στη βιωσιμότητα

Όπως τόνισε η κ. Σκαρβέλη, ο ΕΟΤ επενδύει σταθερά στη βιωσιμότητα, την πολιτιστική κληρονομιά και τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, διαμορφώνοντας μια πολυδιάστατη στρατηγική προβολής για τη βρετανική αγορά.

«Η Ελλάδα προβάλλεται πλέον ως ένας προορισμός με αυθεντικό χαρακτήρα, εμπλουτισμένες εμπειρίες και τουριστική ταυτότητα που ξεπερνά τα όρια της θερινής περιόδου», υπογράμμισε η διευθύντρια του ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας.