Η Volton διακρίνεται στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2025

Η εταιρεία απέσπασε το Distinction Award στην κατηγορία «Αξιοποιώντας τη Φωνή του Πελάτη», επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της για υψηλής ποιότητας εμπειρία πελάτη
14:33 - 16 Δεκεμβρίου 2025

Η Volton, με σταθερό προσανατολισμό στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της, διακρίθηκε για ακόμα μία φορά στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2025, που διοργανώνει το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.

Η εταιρεία απέσπασε το Distinction Award στην κατηγορία «Αξιοποιώντας τη Φωνή του Πελάτη – Voice of the Customer», αναδεικνύοντας τον τρόπο με τον οποίο οι ανάγκες των πελατών αποτελούν τον πυρήνα κάθε στρατηγικής απόφασης και δράσης.

Επένδυση σε δεδομένα και feedback πελατών

Το βραβείο αναγνωρίζει την ολοκληρωμένη προσέγγιση της Volton στη συλλογή, ανάλυση και αξιοποίηση των σχολίων των πελατών, με στόχο:

Τη συνεχή αναβάθμιση της ποιότητας εξυπηρέτησης

Τη βελτίωση διαδικασιών και προϊόντων

Την ενίσχυση της σχέσης εμπιστοσύνης με τους πελάτες

Η συστηματική αξιοποίηση της φωνής των πελατών επιτρέπει στην εταιρεία να βελτιστοποιεί τις υπηρεσίες της, να αναπτύσσει καινοτόμες λύσεις και να προσφέρει μια σταθερά υψηλής ποιότητας εμπειρία σε κάθε σημείο επαφής.

Η φωνή των πελατών ως στρατηγικός πυλώνας

Ο κ. Γιώργος Καλογρίδης, Customer Experience Director της Volton, δήλωσε:

«Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για το Distinction Award στην κατηγορία Voice of the Customer, καθώς η φωνή των πελατών μας αποτελεί την πυξίδα κάθε πρωτοβουλίας και κάθε βελτίωσης που υλοποιούμε. Η διάκριση αυτή ανήκει σε όλη την ομάδα μας, που εργάζεται καθημερινά με αφοσίωση για να προσφέρει εμπειρίες εξυπηρέτησης που κάνουν πραγματική διαφορά».

Η διάκριση αυτή αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της Volton για μια κουλτούρα επικεντρωμένη στις ανάγκες των πελατών, όπου κάθε feedback μετατρέπεται σε δράση και κάθε ανάγκη σε ευκαιρία για βελτίωση.