Καθησυχαστικό εμφανίζεται το υπουργείο Υγείας σχετικά με την κατάσταση της αναπληρώτριας υπουργού Ειρήνης Αγαπηδάκη, η οποία μεταφέρθηκε προληπτικά στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός», έπειτα από αδιαθεσία που αισθάνθηκε στην αίθουσα της Ολομέλειας, με τους γιατρούς να κάνουν λόγο ότι «δεν συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας».
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση: «Η Αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο “Ευαγγελισμός” για καθαρά προληπτικούς λόγους, μετά από αδιαθεσία που αισθάνθηκε στη Βουλή».
«Σύμφωνα με τους θεράποντες ιατρούς, δεν συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας», επισημαίνεται.
Νωρίτερα, η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας αισθάνθηκε αδιαθεσία κατά τη διάρκεια της παρουσίας της στη Βουλή.
Σύμφωνα με πληροφορίες, παρουσίασε δύσπνοια, ενώ διαπιστώθηκε χαμηλό επίπεδο οξυγόνου. Άμεσα μεταφέρθηκε στο ιατρείο της Βουλής, όπου της παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και έπειτα μεταφέρθηκε στον «Ευαγγελισμό»











