Γαλλικό αέρα θα έχει το… rebranding του πολιτικού προφίλ του Αλέξη Τσίπρα, μετά το φιάσκο στο πρόσφατο συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ και τη ρήξη με τον Στέφανο Κασσελάκη. Η συνεργασία του πρώην πρωθυπουργού με την Publicis Communications αποκαλύφθηκε από ένα memo της διαφημιστικής εταιρείας που μελετούσε κατά την επιστροφή του από το Παρίσι, όπου είχε μεταβεί προκειμένου να συμμετάσχει στη συζήτηση και ψήφιση της έκθεσης της Ντόρας Μπακογιάννη για την ένταξη του Κοσόβου στο Συμβούλιο της Ευρώπης. Ταξιδεύοντας στην οικονομική θέση, ένας συνεπιβάτης του στην πτήση Αθήνα – Παρίσι έβγαλε -στα κρυφά- φωτογραφία με το κινητό του, που δείχνει τον Αλέξη Τσίπρα να μελετά κάποια έγγραφα. Με τις δυνατότητες της τεχνολογίας, διαπιστώθηκε ότι επρόκειτο για ένα memo της Publicis Communications, μιας από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες στον κόσμο, που η έδρα της βρίσκεται στο Παρίσι. Το έγγραφο έχει ως τίτλο «Rebranding – Alexis Tsipras» και λίγο πιο κάτω γράφει «Mars 2024». Τα υπόλοιπα ωστόσο ήταν δυσανάγνωστα, αφήνοντας στη φαντασία μας τους άξονες που θα ακολουθήσουν οι Γάλλοι διαφημιστές για το… ρετουσάρισμα της πολιτικής του εικόνας του. Η είδηση επιβεβαιώθηκε και από το περιβάλλον του πρώην πρωθυπουργού, ο οποίος -όπως λένε- δέχεται πολλές προτάσεις συνεργασίας για την προβολή του νέου ινστιτούτου του.

Ροή
Σχετικα Αρθρα
17:06 - 1 Νοεμβρίου 2025
Ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Αλέξης

08:11 - 1 Νοεμβρίου 2025
Κόμματα σε αποσύνθεση, αντέχει η συνοχή της ΝΔ

12:14 - 31 Οκτωβρίου 2025
Με κριτήριο την… αριστεία οι 41 εκλεκτοί του Αλέξη – Τα νέα πρόσωπα και οι «παλιοί»

11:44 - 31 Οκτωβρίου 2025
Μία από τα ίδια αλλά με rebranding
Τελευταία άρθρα στη κατηγορία Πολιτική

11:26 - 1 Νοεμβρίου 2025
Πρωτοβουλία της Ελλάδας για ασφαλές διαδίκτυο
11:15 - 1 Νοεμβρίου 2025
Γεωργιάδης: Αφορολόγητες οι αποζημιώσεις των πυρόπληκτων στο Μάτι

10:14 - 1 Νοεμβρίου 2025
Από 4 Νοεμβρίου «ξεκλειδώνουν» οι επιδοτήσεις

09:38 - 1 Νοεμβρίου 2025

