Τέλος εποχής… Το Ωδείο Ηρώδου του Αττικού, ένα από τα εμβληματικότερα θέατρα του κόσμου, κλείνει από τον φετινό Οκτώβριο για εκτεταμένες εργασίες αποκατάστασης, για «λίφτινγκ» -απλούστερα- που θα διαρκέσει τουλάχιστον τρία χρόνια. Προτού «σιγήσει» όμως, το Ηρώδειο αποχαιρετά το κοινό με εντυπωσιακό φεστιβαλικό φινάλε, γεμάτο διεθνή ονόματα, όπερα, συμφωνική και αξιοσημείωτες συνεργασίες.
Μετά τους iconic Stranglers ακολουθεί (26/6) ο διεθνούς ακτινοβολίας Βρετανός τραγουδοποιός Michael Kiwanuka με soul, folk και retro rock. Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών παίζει Μπετόβεν και Μέντελσον (28/6), ενώ οι ατμοσφαιρικοί Air παρουσιάζουν το θρυλικό «Moon Safari» (29/6). Ο πολύ σπουδαίος και πολυβραβευμένος Max Richter επιστρέφει με τις κινηματογραφικές συνθέσεις του (1/7) και το Sydney Dance Company χορογραφεί τη σύγχρονη θλίψη με το «Impermanence» (4/7).
Συνεχίζουν η Φιλαρμονική του Μονάχου (6/7) με Μπραμς και Ντβόρζακ, ο οσκαρικός, ανεπανάληπτος για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, Nicola Piovani (8/7) και η Chamber Orchestra of Europe με Καρύδη – Piemontesi (10/7). Το «μενού» περιλαμβάνει και τον φημισμένο Youssou N’ Dour (11/7) με την «αφρικανική ψυχή» του, ενώ το «Άξιον Εστί» με τον Γιώργο Νταλάρα (13/7) συγκινεί a priori – με ποίηση και πολιτισμική μνήμη.
Ακολουθούν οι Mahler Chamber Orchestra & Yuja Wang (15/7), Dave Holland (17/7), Daniil Trifonov (19/7), καθώς και ο περίφημος «Ριγκολέττο» σε τέσσερις παραστάσεις (26-30/7). Ακόμη, ξεχωριστό αφιέρωμα στον Μάνο Χατζιδάκι (2/9), Daniil Simkin – Athletes of the Gods (10/9) και Juan Diego Flórez (21/9). Τέλος, ένας μαγικός, καθώς προβλέπεται, αποχαιρετισμός με τον Σταμάτη Σπανουδάκη (10/10). Προμηθευτείτε εγκαίρως εισιτήρια, καθώς ιδίως για τον Σπανουδάκη τα πράγματα από τώρα είναι δύσκολα: έχουν απομείνει μερικές δεκάδες μόνο!
Εφημερίδα Απογευματινή