Ραντεβού με την τέχνη αυτές τις γιορτινές μέρες, μέσα από 8+1 μεγάλες εκθέσεις που αξίζει να δείτε. Φόντο, μουσεία, γκαλερί, ιδρύματα, χώροι πολιτισμού γενικώς και ειδικώς. Προσοχή όμως, κάποιες ολοκληρώνονται άμεσα. Οπότε, αξιοποιήστε αυτό το χαρμόσυνο διάστημα για μια «χορταστική» περιδιάβαση ανάμεσα σε κομψοτεχνήματα!
Οι επισκέπτες της έκθεσης με τίτλο «Από τον Μονέ στον Γουόρχολ», στο Μουσείο Ιδρύματος Γουλανδρή (ως τις 11/4) μπορούν να θαυμάσουν έργα (μεταξύ άλλων) των Πικάσο, Πισαρό, Καντίνσκι, Γκογκέν, Μαγκρίτ, ενώ η έκθεση «Πρωτόλεια» στο Μουσείο Μπενάκη (μέχρι 11/1) μελετά τα μοτίβα που διαμόρφωσαν την καλλιτεχνική προσωπικότητα 11 Ελλήνων δημιουργών από όλα τα ρεύματα της τέχνης, από τον Σπύρο Βασιλείου και τον Δημήτρη Μυταρά μέχρι τον Γαΐτη και τη Χρύσα Ρωμανού.
Επίσης, δύο ακόμη εκθέσεις διανύουν την τελευταία τους περίοδο (ως 11/1, στην Εθνική Πινακοθήκη) και αξίζει να τις επισκεφθείτε αυτές τις μέρες: το «Los Caprichos» του Γκόγια και «Η εμμονή του βλέμματος», η μεγάλη αναδρομική στο έργο του Παναγιώτη Τέτση.

Με επιτυχία συνεχίζονται η έξοχη «Γεωμετρική αφαίρεση» (ως τις 22/2, στο Ίδρυμα Θεοχαράκη), όπου η Όπη Ζούνη και άλλες πέντε πρωτοποριακές καλλιτέχνιδες από τον αραβικό κόσμο αποδεικνύουν ότι η αφαίρεση δεν είναι χαρακτηριστικό της δυτικής τέχνης. Must, η έκθεση «Ο ελληνικός μήνας στο Λονδίνο το 1975, 50 χρόνια μετά» (ως τις 8/2, στο ΕΜΣΤ) αφιερωμένη στην ελληνική πρωτοπορία με έργα διαχρονικών δημιουργών – Λουκάς Σαμαράς, Τakis, Κώστας Τσόκλης.

Στη Γκαλερί Άλμα τρέχει το πρότζεκτ «Εικαστικές συναντήσεις» (έως τις 24/1), με έργα νέων Ελλήνων καλλιτεχνών, στη Ζουμπουλάκη η ομαδική «Η κρυμμένη εικόνα» εξετάζει την αφαίρεση και την αναπαράσταση (έως τις 17/1) και στην Bernier/Eliades παρουσιάζεται το «The Athens Algorithm» του Τσαρλς Σάντισον (έως τις 22/1), που είναι εμπνευσμένο από την ίδια την Αθήνα.










