Στο εδώλιο (;) για τα ασημικά του ΣΥΡΙΖΑ

Και επειδή ο Αλ. Τσίπρας, με τα γνωστά του ηθικοπλαστικά κηρύγματα, θέτει διλήμματα του τύπου «με τη διαφθορά ή την εντιμότητα», θα κληθεί και ο ίδιος να πάρει θέση, εάν το κόμμα που έφτιαξε «χρηματοδοτείται» με έναν ανορθόδοξο τρόπο
12:00 - 23 Ιουνίου 2026

Εδώ και μέρες σάς έχω ενημερώσει ότι η ακατανόητη επιλογή της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ να παραδώσει τα κλειδιά του κόμματος στον… ηγεμόνα Αλέξη Τσίπρα στο τέλος θα απασχολήσει και τις δικαστικές Αρχές, με καταγγελίες για τη διαχείριση των «ασημικών» του κόμματος αλλά και του ανθρώπινου δυναμικού του. Από χθες φτάνουν στα αυτιά μου διάφορες πληροφορίες ότι στελέχη της λεγόμενης εσωκομματικής αντιπολίτευσης αναζητούν στοιχεία, προκειμένου να επαληθεύσουν εάν κάποια πρόσωπα που πληρώνονται από το ταμείο της Κουμουνδούρου, την ίδια στιγμή έχουν ενταχθεί οργανωτικά στην ΕΛΑΣ του Αλ. Τσίπρα.

Δηλαδή είναι σαν να με πληρώνει εμένα ο Κουρτάκης και, αντί να γράφω στην «Απογευματινή» ή στα «Παραπολιτικά», τα κείμενά μου να τα στέλνω σε ένα άλλο, ανταγωνιστικό μέσο, τζάμπα. Ο εντοπισμός εκείνων που ακολουθούν την παρασιτική συμπεριφορά «αλλού τρως, αλλού πίνεις, αλλού πας και το δίνεις» αποτελεί βασική προτεραιότητα και του Παύλου Πολάκη, ο οποίος έχει άλλωστε την εμπειρία να «βγάζει λαβράκια», από την εποχή που είχε την ευθύνη του Τομέα Διαφάνειας του ΣΥΡΙΖΑ. Επιπλέον, η μπάλα από αυτή την «έρευνα» θα… πάρει και κάποιους βουλευτές του κόμματος, οι οποίοι εισπράττουν τη βουλευτική τους αποζημίωση ως μέλη της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ κα δεν ντρέπονται στις δημόσιες εμφανίσεις τους να κάνουν προεκλογικό αγώνα υπέρ της ΕΛΑΣ του Αλ. Τσίπρα, παραμένοντας όμως στις τάξεις της Κουμουνδούρου.

Το θέμα, αργά ή γρήγορα, θα φτάσει και στο Ελεγκτικό Συνέδριο, που έχει την ευθύνη να διεξάγει ελέγχους στις κρατικές επιχορηγήσεις και χρηματοδοτήσεις των κομμάτων για την ορθή κατανομή αυτών και την τήρηση της νομιμότητάς τους. Και επειδή ο Αλ. Τσίπρας, με τα γνωστά του ηθικοπλαστικά κηρύγματα, θέτει διλήμματα του τύπου «με τη διαφθορά ή την εντιμότητα», θα κληθεί και ο ίδιος να πάρει θέση, εάν το κόμμα που έφτιαξε «χρηματοδοτείται» με έναν ανορθόδοξο τρόπο από τους πόρους της κρατικής χρηματοδότησης ενός άλλου πολιτικού φορέα, με τον οποίο δεν έχει συνάψει καμία θεσμική συνεργασία.

Η μητσοτακική προβοκάτσια και η παλιά φιλία

Παρακολουθώντας τις αναρτήσεις κάποιων -και καλά- «ψαγμένων» αντι-μητσοτακικών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαπίστωσα ένα κύμα συμπαράστασης στο πρόσωπο του Δ. Αβραμόπουλου, καθώς την τρέχουσα περιπέτειά του με τις βελγικές Αρχές (μέσα από την ανακίνηση μιας παλαιότερης πτυχής του Qatargate) τη συνέδεσαν με το υπό ίδρυση κόμμα του Αντώνη Σαμαρά και τη φημολογία που είχε αναπτυχθεί ότι ο «Αβραμό» μπορεί να την κάνει στη ΝΔ και να παίξει παιχνίδια υπονόμευσης σε βάρος του Κ. Μητσοτάκη, τακιμιάζοντας με τον Μεσσήνιο πολιτικό. Τι θέλουν να πουν οι… ποιητές των θεωριών συνωμοσίας; Ότι ο Κ. Μητσοτάκης έβγαλε στη σέντρα τον Δ. Αβραμόπουλο, δίνοντας στη δημοσιότητα το αίτημα των βελγικών Αρχών, ώστε να του στείλει προειδοποιητικό μήνυμα σε σχέση με την ενδεχόμενη συμπόρευσή του με τον Αντώνη Σαμαρά.

Η αλήθεια είναι ότι αυτοί που σκέφτηκαν κάτι τέτοιο, σίγουρα θα είχαν στο μυαλό τους την προϊστορία των δύο ανδρών και γι’ αυτό αισθάνθηκαν την ανάγκη να δημοσιοποιήσουν τις «ψαγμένες εικασίες» τους, στη βάση ενός ισχυρισμού περί επιθετικής συμπεριφοράς σε βάρος τους από την ηγεσία της ΝΔ. Τόσο ο Αντώνης Σαμαράς όσο και ο Δημήτρης Αβραμόπουλος στα νιάτα τους είχαν προκαλέσει ζημία στη «γαλάζια» παράταξη, ιδρύοντας κόμματα μιας χρήσεως, ενώ στις εσωκομματικές εκλογές του 2009 πήγαν «χέρι χέρι», ώστε να μην εκλεγεί πρόεδρος του κόμματος η Ντόρα Μπακογιάννη. Ο Αντ. Σαμαράς χρωστάει στον Δ. Αβραμόπουλο την εκλογή του στην αρχηγία της ΝΔ και γι’ αυτό άλλωστε στη συνέχεια τον έκανε αντιπρόεδρο του κόμματος και μετέπειτα τον όρισε και επίτροπο της Ελλάδος στην ΕΕ.

Samaras Avramopoulos Mhtsotakhs

Μόνο όσοι μένουν θα ψηφίζουν στον ΣΥΡΙΖΑ

Επειδή λήγει η προθεσμία που έχει δώσει ο Παύλος Πολάκης στον Σωκράτη Φάμελλο προκειμένου να φέρει στα όργανα του κόμματος τη συμφωνία για συνεργασία του ΣΥΡΙΖΑ με τον Αλέξη Τσίπρα, χθες το απόγευμα, όπως έμαθα, ο βουλευτής Χανίων είχε τηλεδιάσκεψη με δεκάδες μέλη της Κεντρικής Επιτροπής που συμφωνούν μαζί του. Συζήτησαν επί μακρόν τις επόμενες κινήσεις τους ώστε να δοθεί ένα τέλος σε αυτή την «μπασταρδεμένη» κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει το κόμμα.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Π. Πολάκης έχει ήδη με το μέρος του πάνω από 110 μέλη της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ. Εκείνο όμως που τον ενδιαφέρει είναι να ξεκαθαρίσει το τοπίο σε σχέση με τον κατάλογο των ενεργών μελών του συγκεκριμένου οργάνου. Δηλαδή, για να ζητήσει συνεδρίαση της ΚΕ του κόμματος, θα απαιτήσει προηγουμένως να συμμετέχουν σε αυτήν όλοι όσοι δεν είναι διατεθειμένοι να θέσουν τον ΣΥΡΙΖΑ εκτός εκλογικής διαδικασίας στις επόμενες εθνικές κάλπες. Όσοι θέλουν να πάνε με τον Αλ. Τσίπρα, ο οποίος εν τω μεταξύ δηλώνει ότι δεν τους δέχεται, να αποχωρήσουν και να μην έχουν δικαίωμα ψήφου στην ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ, νοθεύοντας το τελικό αποτέλεσμα.

 

Πολάκης

Εφημερίδα Απογευματινή