Η νέα παραίτηση προκάλεσε εσωτερικό ρήγμα στην Παλλήνη

Η εξέλιξη ήρθε στο προσκήνιο κατά τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, με την πρώην αντιδήμαρχο να ασκεί σκληρή κριτική στον τρόπο διοίκησης του δήμου
15:30 - 22 Ιουνίου 2026
Δήμος Παλλήνης
Ο δήμαρχος Παλλήνης, Χρήστος Αηδόνης, κατά τη διάρκεια σύσκεψης για την καθαριότητα

Νέα ένταση καταγράφεται στο εσωτερικό της Δημοτικής Αρχής Παλλήνης, μετά την παραίτηση της μέχρι πρότινος αντιδημάρχου Καθαριότητας, Βίκυς Κακαμπούκη, και την απόφασή της να ανεξαρτητοποιηθεί από την παράταξη του δημάρχου, Χρήστου Αηδόνη. Η εξέλιξη ήρθε στο προσκήνιο κατά τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, με την πρώην αντιδήμαρχο να ασκεί σκληρή κριτική στον τρόπο διοίκησης του δήμου. Η αποχώρησή της προστίθεται στις πρόσφατες παραιτήσεις του πρώην αντιδημάρχου, Νίκου Κούτρα, και του διευθυντή του πολιτικού γραφείου του δημάρχου, Γιώργου Σηφομιχελάκη, εντείνοντας τη συζήτηση για τη συνοχή της δημοτικής παράταξης. Από την πλευρά του, ο κ. Αηδόνης ανακοίνωσε ότι αναλαμβάνει προσωπικά την εποπτεία της Υπηρεσίας Καθαριότητας, πραγματοποιώντας ήδη σύσκεψη με υπηρεσιακά στελέχη για την καταγραφή προβλημάτων και τον σχεδιασμό παρεμβάσεων. Ωστόσο, η κυρία Κακαμπούκη απάντησε με ιδιαίτερα αιχμηρό τρόπο, υποστηρίζοντας ότι η δημοτική Αρχή αγνόησε επί δυόμισι χρόνια τις ανάγκες της υπηρεσίας και ότι η σημερινή παρέμβαση του δημάρχου συνιστά έμμεση παραδοχή των αδυναμιών της διοίκησης.

 

Το Πεδίον του Άρεως σταθερό σημείο αναφοράς για τον πολιτισμό

Χιλιάδες πολίτες κατέκλυσαν το Πεδίον του Άρεως για το «Party in the Park 2 powered by ΔΕΗ», τη μεγάλη μουσική γιορτή που πραγματοποιήθηκε με τη στήριξη της Περιφέρειας Αττικής στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Μουσικής. Ο περιφερειάρχης Αττικής, Νίκος Χαρδαλιάς, έδωσε το «παρών» στην εκδήλωση, τονίζοντας ότι το Πεδίον του Άρεως εξελίσσεται σε έναν πρότυπο δημόσιο χώρο πολιτισμού και ψυχαγωγίας.

Ο κ. Χαρδαλιάς υπογράμμισε πως η Περιφέρεια επενδύει συστηματικά στην αναβάθμιση των μητροπολιτικών πάρκων και στην ενίσχυση δράσεων που φέρνουν τους πολίτες πιο κοντά στον πολιτισμό και στο πράσινο. Παράλληλα, αναφέρθηκε στην υψηλή απορρόφηση ευρωπαϊκών πόρων, στην πρόοδο του προγράμματος 300+1 έργων και στις παρεμβάσεις που υλοποιούνται στις γειτονιές της Αττικής.

Η εκδήλωση περιλάμβανε ζωντανές εμφανίσεις κορυφαίων καλλιτεχνών, DJ sets και πλήθος δραστηριοτήτων για μικρούς και μεγάλους, μετατρέποντας το Πεδίον του Άρεως σε ένα τεράστιο ανοιχτό μουσικό πάρτι. Με τη συμμετοχή χιλιάδων επισκεπτών, η διοργάνωση επιβεβαίωσε τον στόχο της Περιφέρειας να καθιερώσει το ιστορικό πάρκο ως ένα σταθερό σημείο αναφοράς για τον πολιτισμό και τις μεγάλες ανοιχτές εκδηλώσεις της Αθήνας.

Νίκος Χαρδαλιάς
Ο Νίκος Χαρδαλιάς στο Πεδίον του Άρεως

Βραβείο σε Λυκόβρυση-Πεύκη  για τον ψηφιακό μετασχηματισμό

Σημαντική διάκριση απέσπασε ο Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2026, λαμβάνοντας βραβείο για τις επιδόσεις του στον τομέα του Ψηφιακού Μετασχηματισμού και των εφαρμογών «Έξυπνης Πόλης». Η βράβευση αφορά τις δράσεις που έχει αναπτύξει ο δήμος σε τεχνολογίες Internet of Things (IoT), καθώς και τα σύγχρονα συστήματα παρακολούθησης και διαχείρισης της αποκομιδής απορριμμάτων μέσω αισθητήρων και δορυφορικού εντοπισμού (GPS). Πρόκειται για μία αναγνώριση της συστηματικής προσπάθειας εκσυγχρονισμού των δημοτικών υπηρεσιών, με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών και την αποτελεσματικότερη λειτουργία της πόλης. Ο δήμαρχος, Μάριος Ψυχάλης, ο οποίος συμμετείχε ενεργά στις εργασίες της BEYOND 2026, τόνισε ότι η διάκριση επιβεβαιώνει τη σταθερή στρατηγική του δήμου για την αξιοποίηση της καινοτομίας και των ψηφιακών τεχνολογιών. Όπως ανέφερε, οι «έξυπνες» λύσεις που εφαρμόζονται ενισχύουν τη βιωσιμότητα, την αποδοτικότητα των υπηρεσιών και την προστασία του περιβάλλοντος.

Πάνω από 4.000.000 ευρώ για έργο με αναπτυξιακό πρόσημο στο Κιάτο

Σημαντική αναπτυξιακή παρέμβαση για το Κιάτο δρομολογείται με την ένταξη της πράξης «Βιοκλιματική Ανάπλαση Παραλιακού Μετώπου για τη Βελτίωση της Προσβασιμότητας, της Βιώσιμης Κινητικότητας και της Ελκυστικότητας της πόλης του Κιάτου» στο Πρόγραμμα «Πελοπόννησος 2021-2027», με απόφαση του περιφερειάρχη Πελοποννήσου, Δημήτρη Πτωχού. Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 4.065.000 ευρώ και αφορά την αναβάθμιση έκτασης 24.100 τετραγωνικών μέτρων στο παραλιακό μέτωπο της πόλης. Οι παρεμβάσεις περιλαμβάνουν τη δημιουργία νέων βιοκλιματικών κοινόχρηστων χώρων, την ανακατασκευή πεζοδρομίων, τη διαμόρφωση ποδηλατοδρόμων και δρόμων ήπιας κυκλοφορίας, αναπλάσεις πλατειών, ενίσχυση του αστικού πρασίνου και εγκατάσταση σύγχρονου αστικού εξοπλισμού. Στόχος είναι η βελτίωση της προσβασιμότητας, η ενίσχυση της οδικής ασφάλειας και η δημιουργία ενός πιο λειτουργικού και φιλικού δημόσιου χώρου για κατοίκους και επισκέπτες.

Όπως τόνισε ο περιφερειάρχης Δημήτρης Πτωχός, το έργο αναμένεται να αναβαθμίσει ουσιαστικά την καθημερινότητα των πολιτών, ενισχύοντας παράλληλα τη βιώσιμη κινητικότητα, την τοπική ανάπτυξη και την ποιότητα ζωής. Η πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.

Δημήτρης Πτωχός
Ο Δημήτρης Πτωχός

 

Στο τιμόνι των Λειψών με ευρεία πλειοψηφία η Ευαγγελία Λαουντού

Νέα δήμαρχος των Λειψών εξελέγη η Ευαγγελία Λαουντού, μετά τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου που πραγματοποιήθηκε για την ανάδειξη του νέου επικεφαλής του δήμου. Η εκλογή της έγινε με ευρεία πλειοψηφία, καθώς έλαβε 11 ψήφους υπέρ, ενώ καταγράφηκε ένα λευκό. Η διαδικασία κρίθηκε αναγκαία μετά την παραίτηση του πρώην δημάρχου, Φώτη Μάγγου, ο οποίος ανέλαβε τα καθήκοντα του γενικού γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής. Η νέα δήμαρχος, που είναι μαθηματικός στο επάγγελμα και μέχρι σήμερα υπηρετούσε ως δημοτική σύμβουλος, καλείται να συνεχίσει το έργο της δημοτικής Αρχής και να διαχειριστεί τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το ακριτικό νησί. Η ανάληψη των καθηκόντων της σηματοδοτεί τη μετάβαση σε μια νέα διοικητική περίοδο, με στόχο τη συνέχιση των αναπτυξιακών πρωτοβουλιών και την ενίσχυση της καθημερινότητας των κατοίκων των Λειψών.

Το κουίζ της ημέρας

Ποιος δήμαρχος της Αττικής έχει ήδη αποφασίσει ότι το φετινό καλοκαίρι δύσκολα θα περιλαμβάνει πραγματικές διακοπές; Οι πληροφορίες λένε ότι θα βρίσκεται σε διαρκή επιφυλακή, με το κινητό ανοιχτό όλο το 24ωρο και έτοιμος να επιστρέψει στο πεδίο ανά πάσα στιγμή, εφόσον προκύψει το παραμικρό περιστατικό πυρκαγιάς. Κάποιοι το θεωρούν υπερβολή. Όσοι όμως γνωρίζουν καλά την Τοπική Αυτοδιοίκηση και τη διαχείριση κρίσεων, σημειώνουν πως η εμπειρία έχει διδάξει ότι τους θερινούς μήνες δεν υπάρχουν περιθώρια εφησυχασμού.

Εφημερίδα Απογευματινή