Η Ελλάδα έχει αναδειχθεί πρωταθλήτρια σε τροχαία μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών. Αυτό δεν είναι καινούργιο, αλλά οι σχετικοί δείκτες επιβαρύνονται. Οι νόμοι που ψηφίζονται για τις παράνομες συμπεριφορές στην οδήγηση γίνονται όλο και πιο αυστηροί. Τα όρια σε σχέση με την κατανάλωση αλκοόλ απαγορευτικά, οι σχετικές ποινές δρακόντειες. Βέβαια, για τη χρήση ναρκωτικών ουσιών που συνηθίζουν ιδιαίτερα οι νεότερες γενιές ούτε έλεγχοι γίνονται ούτε προβλέπονται. Οι έλεγχοι πάντως στους δρόμους αυξάνονται, ειδικά στις μεγάλες πόλεις, αλλά τίποτα δεν αλλάζει.
Ασκείται μια κριτική στην κυβέρνηση και στην Αστυνομία, την Τροχαία συγκεκριμένα, από κάποιους. Για όλα φταίει το κράτος, κατά τη γνώμη τους, το οποίο προφανώς θα πρέπει να κατοπτεύει ως «μεγάλος αδελφός» τις κινήσεις και την οδική συμπεριφορά κάθε οδηγού που κινείται στην ελληνική επικράτεια. Παραλογισμός και φαύλος καθωσπρεπισμός.
Αρκεί να κάνεις μια βόλτα πεζός ή εποχούμενος στην έκταση ενός οικοδομικού τετραγώνου, για να κατανοήσεις ότι κάτι πολύ σοβαρό, ψυχοπαθολογικής φύσεως, συμβαίνει στην πλειονότητα των Ελλήνων οδηγών. Άσχετα από ηλικία, όλοι έχουν πάρει ένα τιμόνι στο χέρι και κινούνται εκτός ορίων, εκδηλώνοντας τοξικότητα σε κάθε τους κίνηση. Μοιάζουν να μισούν τον εαυτό τους από τη μία και ταυτόχρονα όλους τους άλλους γύρω τους. Επίσης οι γνωστοί «καμικάζι» διανομείς fast food γίνονται όλο και πιο επικίνδυνοι.
Στους οδηγούς αυτοκινήτων και μοτοσικλετών και στους ασφυκτικά γεμάτους από οχήματα δρόμους των πόλεων έχουν προστεθεί οι εποχούμενοι σε πατίνια και ποδήλατα. Και αυτοί κινούνται με αλαζονεία και έκδηλα τα συμπλέγματά τους. Κατορθώνουν άλλωστε οδηγοί να προκαλούν θανατηφόρα δυστυχήματα σε εθνικές οδούς τριών λωρίδων σε κάθε κατεύθυνση. Παράλογο!
Όλη αυτή η εφιαλτική πραγματικότητα τάχα θα πρέπει να αντιμετωπισθεί από την Τροχαία και το κράτος. Κάποιος οφείλει να μιλήσει στους οδηγούς για ευθύνη και πολιτισμό. Μετά η καταστολή και οι έλεγχοι…
Εφημερίδα Απογευματινή