Ο «ταλαντούχος κύριος Γιώργος Παπαγεωργίου» αυτήν την περίοδο πρωταγωνιστεί στο µιούζικαλ «Hotel Amour» στο «Ακροπόλ», ενώ µόλις ανέβηκε το περίφηµο «1984» του Οργουελ στο θέατρο «Αυλαία» στη Θεσσαλονίκη, όπου σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί, παίζοντας µάλιστα όλους τους ρόλους! Τώρα λοιπόν, στη συνέντευξη στην «Κυριακάτικη Απογευµατινή», µιλά για θέατρο, καλλιτεχνική επιτυχία, ερωτήσεις που τον… ενοχλούν. Και για τις προϋποθέσεις µε τις οποίες θα συνεργαζόταν µε τη δηµοφιλέστατη ηθοποιό-σύζυγό του, ∆ανάη Μιχαλάκη, την οποία βλέπουµε στο τηλεοπτικό «Grand Hotel».
Τι θα µας πείτε για το «Hotel Amour»;
Η υπόθεση απαρτίζεται από παράλληλες ιστορίες εραστών σε ένα ξενοδοχείο ηµιδιαµονής, στο οποίο καταφεύγουν τέσσερα ζευγάρια για να ερωτοτροπήσουν. Κάθε ζευγάρι έχει τα θέµατά του. Είναι οι νέοι που βρίσκονται εκεί για να κάνουν πρώτη φορά έρωτα, οι παντρεµένοι που το επιλέγουν για να ανανεώσουν τον γάµο τους, ένα ζευγάρι που συναντιέται µόνο για σεξ και ένα ζευγάρι οµοφυλόφιλων, που περιµένουν έναν ακόµη, για τρίο. Ολοι συνδέονται κατά έναν περίεργο και ενδιαφέροντα τρόπο, κάτι που αποκαλύπτεται σταδιακά στην παράσταση. Εγώ µε την Κατερίνα Παπουτσάκη είµαστε το ζευγάρι των παντρεµένων που ο γάµος τους περνά κρίση. Είναι ένα πρωτότυπο ελληνικό µιούζικαλ, όπου συµµετέχουν πολλοί ταλαντούχοι και ο ρόλος µου µού αρέσει τροµερά.
Επίσης σκηνοθετείτε το «1984» του Οργουελ (από 14.11, θέατρο «Αυλαία» στη Θεσσαλονίκη). Ερµηνεύετε κιόλας όλους τους ρόλους…
Οντως και πρέπει να σας πω ότι το θεωρώ πολύ δύσκολο προσωπικό εγχείρηµα: πρώτη φορά αναλαµβάνω κάτι στο οποίο συµµετέχω στη σκηνοθεσία και παίζω κιόλας. Ηταν µια διαδικασία την οποία εν τέλει έχω απολαύσει, παρά τα χιλιάδες θέµατα που έπρεπε να λύσω! Ο θεατής παρακολουθεί ένα έργο µεταξύ θεάτρου – συναυλίας. Ολη η ιστορία του Οργουελ ερµηνεύεται από έναν ηθοποιό-performer, δηλαδή είναι ταυτόχρονα ηθοποιός και τραγουδιστής και ερµηνεύει όλους τους ρόλους του έργου, µε τη συνοδεία τεσσάρων µουσικών επί σκηνής.
Πρόκειται όµως και για διαχρονικό, βαθύτατα πολιτικό έργο…
Πράγµατι, το πιο σηµαντικό από όλα ήταν να µπορέσει να αποτυπωθεί όλος ο πυρήνας της πολιτικής σκέψης του «1984». Αλλωστε, είναι εµβληµατικό, σηµάδεψε εκατοµµύρια ανθρώπους.
Πρόκειται για ένα έργο σκοτεινό, προφητικό, σαν µια προειδοποίηση γι’ αυτό που έρχεται άµεσα, όχι µόνο στην Ελλάδα αλλά και στον κόσµο. «Τα έζησα όλα: επιτυχίες, σκοτάδια, φως
και αποτυχίες». Ηδη ζούµε σε µια εποχή όπου οι άνθρωποι αντί να δουν τον εχθρό τους και τα πραγµατικά τους προβλήµατα, διοχετεύουν τη συσσωρευµένη αγανάκτησή τους στα social media και, µέσα από αυτά, αναλώνονται σε διενέξεις. Αυτό είναι και από τα βασικά, ψυχολογικά µοτίβα του έργου: σε µια εποχή όπου κυριαρχεί η βία, το ζητούµενο είναι να προσπαθούµε να παραµείνουµε άνθρωποι, να µη χάσουµε την ανθρωπιά µας.
Γνωρίσατε την επιτυχία και την αναγνωρισιµότητα νωρίς…
Κοιτάξτε, στον κόσµο οφείλουµε όλοι οι καλλιτέχνες την όποια επιτυχία – από εκεί ξεκινά κι εκεί τελειώνει. Στη ζωή µου έχω γνωρίσει επιτυχίες, αποτυχίες, σκοτάδια, φως, τα πάντα. Οταν,
λοιπόν, έρχεται µια καλή στιγµή, τότε την εκτιµάς ακόµα περισσότερο.
Τι συµβουλή θα δίνατε στον νεαρό Γιώργο Παπαγεωργίου που µόλις τώρα ξεκινά την καριέρα του;
Είναι ένα πάρα πολύ γλυκό επάγγελµα όταν τα πράγµατα πηγαίνουν καλά, και µπορεί να σου χαρίσει µοναδικές στιγµές. Αλλά, από την άλλη, είναι και ένα επάγγελµα το οποίο πρέπει
να µπορείς να το αντέξεις. Χρειάζεται, λοιπόν, πάνω απ’ όλα υποµονή γι’ αυτή τη δουλειά.
Τι σας κουράζει από τα ΜΜΕ;
Ερωτήσεις για τον ρόλο που έπαιξε στα πρώτα µου καλλιτεχνικά βήµατα η µητέρα µου (σ.σ. η καταξιωµένη ηθοποιός Φιλαρέτη Κοµνηνού), αλλά και για το πώς είναι οι σχέσεις µε τη
γυναίκα µου (σ.σ. η επίσης ταλαντούχος ηθοποιός ∆ανάη Μιχαλάκη). ∆εν µπορώ άλλο να απαντάω για αυτά.
Αν σας ρωτήσω για το αν θα σας δούµε κάποια στιγµή να συνεργάζεστε µε τη σύζυγο, θα παραβώ την επιθυµία σας;
Θα θέλαµε να δουλεύαµε µαζί µε τη ∆ανάη, είναι κάτι που το έχουµε σκεφτεί πολλές φορές. Αρκεί να βρεθεί η κατάλληλη σειρά, το κατάλληλο πλαίσιο. Και, βέβαια, να είναι κάτι το οποίο
να µας αφορά και να µας ενδιαφέρει και τους δύο.
Κάποια άλλη συνεργασία που δεν έχει γίνει και την επιθυµείτε;
∆εν έχω κάτι στο µυαλό µου αυτή τη στιγµή. Είµαι αρκετά τυχερός σε αυτό το κοµµάτι, δηλαδή νιώθω αρκετά γεµάτος. Θέλω να µπορώ να δουλεύω σε ένα πλαίσιο, όπου να αισθάνοµαι
ασφαλής ως καλλιτέχνης. Να κάνω τη δουλειά µου µε τους όρους που πρέπει να γίνεται και όχι µε όρους έκπτωσης.
Κυριακάτικη Απογευματινή







