Υπενθυμίζεται ότι η άρση ασυλίας των βουλευτών είχε ήδη εγκριθεί από τις 22 Απριλίου. Το πόρισμα Τυχεροπούλου παραδόθηκε στα γραφεία της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας στην Αθήνα στις 18 Μαΐου
Το γεγονός ότι η ΝΔ δεν μπήκε στη διαδικασία να κυνηγήσει τους πολιτικούς της αντιπάλους με όρους εχθροπάθειας και εκδικητικής ρεβάνς είναι κάτι που συνεχίζει να το πληρώνει… και καλά να πάθει.