Ήταν μια φαντασμαγορική βραδιά, άψογα διοργανωμένη από την Ελβετική Tηλεόραση, ενώ αισθητή έγινε και η επιστροφή του διδύμου Καπουτζίδη – Κοζάκου στον σχολιασμό της μετάδοσης και στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, αποδεικνύοντας ακόμη μια φορά την κατάρτιση, την εμπειρία και τη χημεία που διαθέτουν.
Mια βραδιά στην οποία θριάμβευσαν τα outsiders, ενώ έμειναν «εκτός» αρκετά φαβορί που προεξοφλούνταν η συμμετοχή τους στον τελικό – μεταξύ τους και η Κύπρος.
«Πήραμε ρίσκο με το συγκεκριμένο κομμάτι. Ελπίζαμε ότι θα ήταν ακόμα μεγαλύτερη η υποδοχή. Δεν πειράζει, συνεχίζουμε. Σίγουρα στενοχωρήθηκα…. Ευχαριστώ ξανά το ΡΙΚ, που μου έδωσε την ευκαιρία», ανέφερε ο εκπρόσωπος της Κύπρου, Theo Εvan (Βαγγέλης Θεοδώρου), μιλώντας στις κάμερες λίγη ώρα μετά τον αποκλεισμό του. «Ήταν όντως ανατροπή το αποτέλεσμα, όχι μόνο για εμάς αλλά και για άλλες χώρες. Δουλέψαμε πάρα πολύ σκληρά για το αποτέλεσμα που είδατε. Τώρα που τελείωσε, μπορώ να σας πω ότι υπήρχε τεράστιο επίπεδο επικινδυνότητας ακόμα και όταν ήμασταν κάθε φορά πάνω στη σκηνή. Χτυπήσαμε άπειρες φορές, τραυματιστήκαμε άπειρες φορές. Δουλέψαμε όλοι πολύ σκληρά», συμπλήρωσε στη συνέχεια καταλήγοντας: «Θέλω να ευχηθώ και εγώ στην Ελλάδα καλή επιτυχία, να σκίσουμε, και συνεχίζουμε δυνατά».

Παρά το γεγονός ότι δεν διαγωνιζόταν η Ελλάδα τα ποσοστά τηλεθέασης του Α΄ Ημιτελικού της φετινής Eurovision ήταν ιδιαίτερα υψηλά. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, τον παρακολούθησαν κατά μέσο όρο 751.000 τηλεθεατές, ενώ η κάλυψη έφτασε 1.829.000. Η τηλεθέαση κυμάνθηκε στο 19,1% στο γενικό σύνολο, ενώ στο δυναμικό κοινό το μέσο μερίδιο τηλεθέασης διαμορφώθηκε σε 24,8%.
Συνέπεια των ποσοστών αυτών ήταν η ΕΡΤ1 να κόψει πρώτη το νήμα τηλεθέασης μεταξύ όλων των καναλιών πανελλαδικής εμβέλειας στη ζώνη μετάδοσης του Α΄ Ημιτελικού.
Πολλοί ήταν κι εκείνοι που τον παρακολούθησαν μέσω του Eurovision Channel, του ψηφιακού καναλιού του Ertflix, το οποίο πρώτη φορά διαθέτει υπηρεσίες προσβασιμότητας. Πρόκειται για μοναδική εμπειρία με τεχνολογία αιχμής, που κάνει τη θέαση ξεχωριστή. Σε όλα τα διαγωνιζόμενα τραγούδια υπάρχει υποτιτλισμός αλλά και διερμηνεία στην ελληνική νοηματική, ενώ το show μεταδίδεται χωρίς καμία διακοπή για διαφημιστικά μηνύματα.
Τι θα περιλαμβάνει ο β’ ημιτελικός
Απόψε, Πέμπτη 15 Μαΐου, το ενδιαφέρον των Ελλήνων τηλεθεατών είναι στραμμένο στη Eurovision 2025, καθώς η Κλαυδία ανεβαίνει στη σκηνή για τον δεύτερο ημιτελικό του διαγωνισμού, εκπροσωπώντας τη χώρα μας με το τραγούδι «Αστερομάτα». Η Ελληνίδα τραγουδίστρια θα εμφανιστεί 7η στη σειρά, στο πρώτο μισό της βραδιάς, με στόχο να κερδίσει μια θέση στον μεγάλο τελικό, που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 17 Μαΐου.
Η σκηνική της εμφάνιση και η απόδοσή της αναμένονται με μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς σήμερα κρίνεται ποιες θα είναι οι δέκα τελευταίες θέσεις του τελικού. Οι συμμετοχές είναι ιδιαίτερα δυνατές, και όλοι περιμένουν με αγωνία αν το «Αστερομάτα» θα καταφέρει να κλέψει την καρδιά των κριτών και του κοινού, εξασφαλίζοντας μια θέση για την Ελλάδα στον μεγάλο τελικό της Eurovision 2025.
Ο β’ ημιτελικός θα ξεκινήσει στις 22:00 ώρα Ελλάδας μέσω της EΡΤ1 και περιλαμβάνει 16 χώρες. Εκτός από τους διαγωνιζόμενους, θα δούμε επί σκηνής και τις συμμετοχές της Γερμανίας, της Γαλλίας και του Ηνωμένου Βασιλείου, που ανήκουν στις λεγόμενες «Big 5» και ψηφίζουν απόψε, μαζί με χώρες που δεν συμμετέχουν, αλλά έχουν δικαίωμα ψήφου στο πλαίσιο της κατηγορίας «Υπόλοιπος Κόσμος».
Οι χώρες που διεκδικούν μια θέση στον μεγάλο τελικό (σειρά εμφάνισης, χώρα, καλλιτέχνης, τραγούδι)
1. Αυστραλία – Go-Jo – Milkshake Man
2. Μαυροβούνιο – Νίνα Ζίζιτς – Dobrodošli
3. Ιρλανδία – Emmy – Laika Party
4. Λετονία – Tautumeitas – Bur man laimi
5. Αρμενία – Parg – Survivor
6. Αυστρία – JJ – Wasted Love
7. Ελλάδα – Κλαυδία – Αστερομάτα
8. Λιθουανία – Katarsis – Tavo akys
9. Μάλτα – Μιριάνα Κόντε – Serving
10. Γεωργία – Μάριαμ Σενγκέλια – Freedom
11. Δανία – Sissal – Hallucination
12. Τσεχία – Adonxs – Kiss Kiss Goodbye
13. Λουξεμβούργο – Λόρα Θορν – La poupée monte le son
14. Ισραήλ – Γιουβάλ Ραφαέλ – New Day Will Rise
15. Σερβία – Princ – Mila
16. Φινλανδία – Έρικα Βίκμαν – Ich komme
Εφημερίδα Απογευματινή