Οι «Δεκατιανοί» κέρδισαν Κρονάκη και Ιορδανίδη

Η πρωινή εκπομπή της ΕΡΤ1 τα Σαββατοκύριακα «Καλημέρα είπαμε;» έκανε μέσο όρο τηλεθέασης 8,7%, ενώ οι απέναντι είδαν τα ποσοστά τους να διπλασιάζονται Από την Έλλη Σολδάτου
13:32 - 8 Σεπτεμβρίου 2025

Την παρθενική τους -από κοινού- μάχη για την τηλεθέαση έδωσαν προχθες, Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου, η Ζωή Κρονάκη και ο Τάσος Ιορδανίδης, τους οποίους επέλεξε η δημόσια τηλεόραση για οικοδεσπότες στην καινούργια πρωινή εκπομπή (της ΕΡΤ1) τα Σαββατοκύριακα «Καλημέρα είπαμε;». Είναι καινούργιοι βέβαια, αλλά η εκπομπή δεν πέρασε τη βάση: με μονοψήφια ποσοστά -μέσο όρο 8,7% στο δυναμικό κοινό και 8,1% στο γενικό σύνολο- προφανώς οι επιδόσεις τους δεν ήταν οι καλύτερες. Πάντως δεν το λες και τραγικό ποσοστό για τα δεδομένα της ΕΡΤ, που δεκαετίες τώρα έχει συνηθίσει, ιδίως όσον αφορά τέτοιου τύπου εκπομπές (πιο light, πιο lifestyle, πιο ψυχαγωγικές), σε χαμηλά ποσοστά.

Απέναντι, με πυρήνα την ενημέρωση, βρίσκονταν -και θα βρίσκονται βεβαίως όλη τη σεζόν- οι «Δεκατιανοί» στον ΣΚΑΪ, που πήραν το μεγαλύτερο κομμάτι της «πίτας». Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, σημείωσαν αντίστοιχα 16,9% και 24,3%. Με διπλάσιο ποσοστό σε σχέση με τους απέναντι, σε πρώτο τουλάχιστον χρόνο, συνεχίζουν δυναμικά και αυτήν τη σεζόν για τον ΣΚΑΪ ο Γιώργος Γρηγοριάδης και ο Γιάννης Πιτταράς.

Ο Γιώργος Γρηγοριάδης και ο Γιάννης Πιτταράς

Αξίζει να σημειώσουμε ότι προηγήθηκαν της ΕΡΤ, καθώς ξεκίνησαν στους δέκτες μας για τη σεζόν 20225-2026 το πρωινό του Σαββάτου (30/8), παίρνοντας τη σκυτάλη από τη Φαίη Μαυραγάνη, για να μπουν εκ νέου δυναμικά στον στίβο της ενημέρωσης. Τo concept της εκπομπής της δημοσιογράφου και του ηθοποιού αντίστοιχα, από τη δημόσια τηλεόραση, είναι κυρίως ψυχαγωγικό. Παίζει ρόλο βέβαια και το ότι αυτές τις μέρες, τα μάτια όλων είναι στραμμένα και στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης. Άρα, a priori είναι δεδομένο πως η ενημέρωση προηγείται της ψυχαγωγίας. Ακόμα και οι infotainment εκπομπές έχουν «στροφάρει» στην ενημέρωση και λιγότερο στη διασκέδαση το συγκεκριμένο διάστημα.

Υπενθυμίζουμε ότι τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση και ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.

Εφημερίδα Απογευματινή