Bοrn to be wild (Σαββατοκύριακο)! Αλλιώς, από τον Βορρά με αγάπη… Δίτροχες κούκλες κόσμησαν -και συγχρόνως αναστάτωσαν γλυκά- τη συμπρωτεύουσα το Σαββατοκύριακο, στο πλαίσιο του CVC Motorcycle Festival. Με την «Α» να καταγράφει ρετρό κούκλες, που συγκίνησαν τους λάτρεις τους. Kawasaki, Yamaha, Honda μάς έκλεισαν το μάτι, αποδεικνύοντας πως τόσο οι κλασικές μηχανές όσο και οι βέσπες, σε πολλές περιπτώσεις μπορούν να εκληφθούν και ως έργα τέχνης. Στο μεταξύ, το σημαντικό πρωτάθλημα μηχανοκίνητου αθλητισμού της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, το BMU European Road Racing Championship, ολοκληρώθηκε το διήμερο στο Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών.
Προχωρώντας στην πρώτη περίπτωση, στο πλαίσιο της εκδήλωσης, όπου χαζέψαμε δίκυκλα που ξεπήδησαν από γκαράζ, αποθήκες, σαλόνια, παρουσιάστηκαν ιστορικές μοτοσυκλέτες και βέσπες που έχουν διασωθεί και κυκλοφορούσαν ανέφελα στους δρόμους δεκαετίες νωρίτερα. Εμβληματικά μοντέλα, συγκεκριμένα, της αποκαλούμενης, για τους κονεσέρ του «σπορ», χρυσής εποχής 1970–1995, «αναπαλαιωμένα με ευλάβεια», μας διαβεβαίωσαν οι διοργανωτές, café racers και ειδικά τροποποιημένα δίκυκλα, κέρδισαν τα φλας. Στο μενού και νεό-ρετρό μοντέλα, ακολουθώντας τη γενικότερη μόδα που θέλει ο,τιδήποτε «εποχής» ή vintage (το διακρίνουμε και στη μυθοπλασία και στη βιομηχανία μόδας άλλωστε!), να μεταφράζεται σε αδιαμφισβήτητο πόλο έλξης για το κοινό. Η εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στον πολυχώρο Sοul SKG, είχε διαδραστική απόχρωση, καθώς οι παρευρισκόμενοι ψήφισαν όσες ξεχώρισαν από κάθε κατηγορία, με τη βράβευση να περιλαμβάνει και χρηματικά έπαθλα.
Πέρα από την έκθεση, το BMU European Road Racing Championship αποτέλεσε τόπο συνάντησης για «μοτο-συζητήσεις». Πρόκειται για ένα από τα κορυφαία πρωταθλήματα μηχανοκίνητου αθλητισμού της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και πραγματοποιήθηκε στο Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών, σηματοδοτώντας το τέλος της φετινής αγωνιστικής περιόδου του πρωταθλήματος. Η διεξαγωγή του στο σιρκουί των Σερρών επιβεβαιώνει για τον πρωταγωνιστικό ρόλο της πίστας στον αγωνιστικό χάρτη της νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Να ευχηθούμε και του χρόνου και, επιστρέφοντας στο Φεστιβάλ -αξίζει η ειδική αναφορά- να κλείσουμε με το ότι αντικρίσαμε και συλλεκτική Horex: η φίρμα ιδρύθηκε το 1923 από τον Γερμανό Φριτς Κλίμαν, αλλά το 1956 η παραγωγή δικύκλων σταμάτησε. Το 1960 η εταιρεία έσβησε από τον μοτοσικλετιστικό χάρτη, αλλά το ’90 κυκλοφόρησαν 50 δίκυκλα – σε συνεργασία με τη Honda. Καταλαβαίνετε (easy riders) για πόσο ειδική περίπτωση μιλάμε!

Εφημερίδα Απογευματινή