Στη σύλληψη μίας 29χρονης προχώρησαν αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κηφισιάς, καθώς σε βάρος της εκκρεμούσε ένταλμα σύλληψης για κλοπές κατ’ επάγγελμα και κατ’ εξακολούθηση.
Η γυναίκα συνελήφθη το μεσημέρι της 23ης Ιουνίου στη Νέα Ερυθραία και οδηγήθηκε στον αρμόδιο εισαγγελέα.
Η μεθοδολογία των κλοπών
Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., η 29χρονη εργαζόταν ως εσωτερική οικιακή βοηθός και φέρεται να εκμεταλλευόταν την πρόσβασή της στις κατοικίες όπου απασχολούνταν, αφαιρώντας συστηματικά χρήματα και κοσμήματα μεγάλης αξίας.
Οι έρευνες αναφέρουν ότι οι πράξεις της ξεκίνησαν τουλάχιστον από τον Δεκέμβριο του 2025 και αφορούσαν κατοικίες σε περιοχές της Αθήνας και της Κηφισιάς.
Όπως επισημαίνουν αστυνομικές πηγές, η κατηγορούμενη φέρεται να ακολουθούσε συγκεκριμένο μοτίβο: ζητούσε μονοήμερη άδεια από την εργασία της, ωστόσο δεν επέστρεφε ποτέ, έχοντας ήδη στην κατοχή της τα κλοπιμαία που είχε αφαιρέσει από τα σπίτια των εργοδοτών της.











