Ύστερα από 14 χρόνια που είχε βάλει λουκέτο, ο πρώην εμβληματικός κινηματογράφος «Φιλίπ» στην Κυψέλη (Θάσου 11 και Δροσοπούλου) μεταμορφώθηκε σε ένα νέο, πλήρως ανακαινισμένο θέατρο – επρόκειτο να είναι έτοιμο το 2022, αλλά τελικά το εγχείρημα ολοκληρώθηκε τώρα. Η κορδέλα για το ολοκαίνουργιο καμάρι της θεατρικής Αθήνας κόβεται με την παράσταση «Χάσαμε τη θεία Στοπ» που επιστρέφει ανανεωμένη (11/10). Πρόκειται για το αριστούργημα του Γιώργου Διαλεγμένου, «αυτού του μετεωρίτη, που αποδείχθηκε πάμφωτος γαλαξίας» κατά τον Κώστα Γεωργουσόπουλο. Πρωταγωνιστούν, μεταξύ άλλων, οι Τζόυς Ευείδη και Ορέστης Τζιόβας. Στο «Φιλίπ» κάνει πρεμιέρα (από 20/10) και το «Terror», το συγκλονιστικό δικαστικό θρίλερ του Φέρντιναντ φον Σίραχ, σε σκηνοθεσία Γιώργου Οικονόμου, μετάφραση Ευαγγελίας Α. Νάνου και σε διασκευή τής πάντα εξαιρετικής Μιρέλλας Παπαοικονόμου. Έπεται ανάλογη συνέχεια με μία σειρά από σημαντικές παραγωγές. Ανάμεσά τους το «(R)evolution» σε σκηνοθεσία Γιάννη Παναγόπουλου (25/11) με τη Νατάσσα Εξηνταβελώνη και το «Ρομπέν: Η δύναμη του δάσους» του Δημήτρη Κουρούμπαλη.
Πρεμιέρα στις 22/10 στο Θέατρο Τέχνης για το «Τρίτο στεφάνι» του Κώστα Ταχτσή. Η αναμενόμενη παράσταση φέρει την υπογραφή του Στάθη Λιβαθινού και πρωταγωνιστούν, μεταξύ άλλων, ο Στάθης Κόικας (φωτό), τον οποίο απολαμβάνουμε ως Ιορδάνη στο «Grand Hotel», και οι Λίλλυ Μελεμέ, Βασίλης Ανδρέου. Σκοπός του έργου: «Να δούμε την αντανάκλασή μας στους ήρωες».
Ιδιαίτερες… προσκλήσεις για επιδείξεις μόδας
Οι προσκλήσεις για επιδείξεις μόδας έχουν πάψει να είναι απλώς εισιτήρια. Το δερμάτινο καλάθι της Bottega Veneta, το σπιτάκι της Chanel, το έργο τέχνης της Loewe, το κλειδί του Givenchy, η κασέτα του Balenciaga, οι πυγολαμπίδες του Valentino -κατά του φασισμού-, το φλάουτο του Maison Margiela, οι κεραμικοί ξηροί καρποί του Dior, ακόμα και τα… προφυλακτικά της Diesel περιλαμβάνει το «Variety» στη λίστα του με τις πιο ιδιαίτερες προσκλήσεις της δεκαετίας. Τα επιτραπέζια της Louis Vuitton, τα iPhone του Balenciaga, τα ζυμαρικά της Fendi, το παιχνίδι οριγκάμι του Róisín Pierce, τα μαύρα γυαλιά ηλίου και το φετινό βραχιόλι της Courrèges, πάντως, είναι τα πιο… χρηστικά!
H Tατιάνα που ρίζωσε και η Ολυμπία που (δεν) ξεπάγιασε
Η Τατιάνα Μπλάτνικ (ξανα)μίλησε για την επιλογή της να μείνει στην Ελλάδα μετά το διαζύγιο με τον δευτερότοκο γιο του εκλιπόντος Κωνσταντίνου, Νικόλαο Ντε Γκρες: «“Ριζωμένη” εδώ, ελπίζω να συνεχίσω να χτίζω χώρους -τόσο φυσικούς όσο και ψηφιακούς – για να έρχονται κοντά οι άνθρωποι». Το τρίπτυχο που πρωτίστως την αφορά («την ευεξία, τη βιωσιμότητα και την πολιτιστική κληρονομιά») διευκρίνισε και από τα πρώτα «likes» στο ινσταγκραμικό της ποστ ήταν από τους Greek royals: με τη σειρά τους, «μπούσταραν» την Ολυμπία Ντε Γκρες σε ένα ακόμα από τα Fashion Weeks που τρέχουν τώρα. Κάπου εκεί, το πάθαμε το πετίτ σοκ: μα με σορτς στον Βορρά;
Λόγω κακοκαιρίας, ματαιώθηκε η παράσταση στο Ηρώδειο «Βασίλης Τσιτσάνης για πάντα», αλλά ο φακός της «Α» πρόλαβε και κατέγραψε την ηθοποιό Δανάη Μιχαλάκη κατά την άφιξή της στο ρωμαϊκό ωδείο με τον πατέρα της, Γιώργο Μιχαλάκη.
Εφημερίδα Απογευματινή