Η Θήβα τίμησε την Χάρις Αλεξίου σε μια μαγική βραδιά (Εικόνες&Βίντεο)

Η τελετή πραγματοποιήθηκε στον αύλειο χώρο του Δημοτικού Ωδείου, όπου έγιναν τα αποκαλυπτήρια της νέας ονομασίας, σε κλίμα συγκίνησης και υπερηφάνειας
16:44 - 23 Ιουνίου 2026

Στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Μουσικής, στις 21 Ιουνίου, ο Δήμος Θηβαίων τίμησε τη Χάρις Αλεξίου, μετονομάζοντας το Δημοτικό Ωδείο Θήβας σε «Δημοτικό Ωδείο Χάρις Αλεξίου».

Η τελετή πραγματοποιήθηκε στον αύλειο χώρο του Δημοτικού Ωδείου, όπου έγιναν τα αποκαλυπτήρια της νέας ονομασίας, σε κλίμα συγκίνησης και υπερηφάνειας. Την εκδήλωση συνόδευσε μουσικά η Χορωδία του Δήμου Θηβαίων, υπό τη διεύθυνση του Αλέξανδρου Κομνά, ερμηνεύοντας αγαπημένα τραγούδια της Χάρις Αλεξίου.

Χαιρετισμούς απηύθυναν ο δήμαρχος Θηβαίων Γιώργος Αναστασίου, ο αντιδήμαρχος Πολιτισμού – Τουρισμού Απόστολος Δαγδελένης, η διευθύντρια του Δημοτικού Ωδείου Νίκη Πανταζάτου, καθώς και ο στενός φίλος της ερμηνεύτριας, Λάκης Λαζόπουλος.

Η βραδιά συνεχίστηκε στον αύλειο χώρο του Αρχαιολογικού Μουσείου Θηβών, όπου πλήθος κόσμου συγκεντρώθηκε για να παρακολουθήσει τη μουσική εκδήλωση. Υπό το φως του φεγγαριού και με φόντο τα ιστορικά μνημεία και τον Πύργο του Σεντ Ομέρ, η Φιλαρμονική Ορχήστρα του Δήμου Θηβαίων συνόδευσε τη Ζωή Παπαδοπούλου, η οποία ερμήνευσε νοσταλγικά τραγούδια της Χάρις Αλεξίου.

Στη συνέχεια, το κοινό απόλαυσε τη Χαρίκλεια Ρουπάκα, συγγενή και συνονόματη της Χάρις Αλεξίου. Η κορύφωση της βραδιάς ήρθε όταν ο δήμαρχος Θηβαίων βράβευσε τη Χάρις Αλεξίου με τιμητική πλακέτα, προκαλώντας έντονη συγκίνηση τόσο στην ίδια όσο και στους παρευρισκόμενους.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν αγαπημένοι φίλοι της Χάρις Αλεξίου, μεταξύ των οποίων ο Άγγελος Παπαδημητρίου και ο Λάκης Λαζόπουλος.

Η μεγάλη έκπληξη της βραδιάς ήταν το «αντίδωρο» της Χάρις Αλεξίου προς το κοινό. Η αγαπημένη ερμηνεύτρια πήρε το μικρόφωνο και, με τη συνοδεία ακορντεόν, τραγούδησε συγκινητικά το «Ο αρχηγός μου» από τη Μπαλάντα της Ιφιγένειας, καθηλώνοντας τους παρευρισκόμενους.

Το «παρών» έδωσαν επίσης ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδας κ.κ. Ιερώνυμος, ο π. Νικόδημος Κάστιζας, ο περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός, ο αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας Γιώργος Ντασιώτης, η αντιπεριφερειάρχης Φανή Παπαθωμά, οι βουλευτές Βοιωτίας Κτιστάκης και Μουλκιώτης, η πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου Λουκία Θεοδώρου, αντιδήμαρχοι και δημοτικοί σύμβουλοι του Δήμου Θηβαίων, η πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Μαρίνα Κατσιμίχα, καθώς και εκπρόσωποι συλλόγων και φορέων της πόλης.