Θλίψη προκάλεσε η είδηση του θανάτου της Γωγώ Μαστροκώστα, η οποία έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 56 ετών, έπειτα από πολυετή μάχη με τον καρκίνο.
Η γνωστή γυμνάστρια νοσηλευόταν τις τελευταίες δύο εβδομάδες στο Νοσοκομείο Ευαγγελισμός, όπου η κατάσταση της υγείας της παρουσίασε σοβαρή επιδείνωση. Την είδηση του θανάτου της έκανε γνωστή η 17χρονη κόρη της, Βικτώρια Δέλλα, μέσα από μια ιδιαίτερα συγκινητική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Σήμερα έφυγε ο αγαπημένος μου άνθρωπος. Η πιο καλή ψυχή, η κολλητή μου, η καλύτερη γυναίκα που ήμουν τόσο τυχερή να αποκαλώ μαμά», έγραψε μεταξύ άλλων η κόρη της, αποχαιρετώντας τη μητέρα της με λόγια αγάπης και θαυμασμού. Στην ανάρτησή της περιέγραψε τη μητέρα της ως μία γυναίκα που αντιμετώπισε τις δυσκολίες με δύναμη, αξιοπρέπεια και σιωπηλή αντοχή, σημειώνοντας πως αποτέλεσε για εκείνη διαρκές πρότυπο ζωής. Στο πλευρό της μέχρι το τέλος βρέθηκε ο σύζυγός της, Τραϊανός Δέλλας, με τον οποίο απέκτησαν την κόρη τους.

Η πολυετής μάχη με τον καρκίνο
Η Γωγώ Μαστροκώστα είχε διαγνωστεί με καρκίνο του μαστού λίγες ημέρες μετά τη γέννηση της κόρης της, πριν από περίπου 18 χρόνια. Από τότε έδωσε μια δύσκολη και μακρά μάχη απέναντι στην ασθένεια, αντιμετωπίζοντας επανειλημμένες υποτροπές, χωρίς ωστόσο να χάσει ποτέ τη δύναμη και την αξιοπρέπειά της. Τα τελευταία χρόνια είχε επιλέξει να κρατά χαμηλό προφίλ, απομακρυσμένη από τα φώτα της δημοσιότητας, δίνοντας προτεραιότητα στην οικογένεια και στην προσωπική της μάχη με την ασθένεια. Η απώλειά της σκόρπισε θλίψη στον καλλιτεχνικό και αθλητικό χώρο, αλλά και σε όσους τη γνώρισαν μέσα από την πορεία της στην τηλεόραση, τη γυμναστική και τη δημόσια παρουσία της.
Η κηδεία
Σύμφωνα με την ανάρτηση, η εξόδιος ακολουθία θα τελεστεί την Τετάρτη στις 12:00, στον Ιερό Ναό Αγίας Τριάδος στο Ελληνικό. Θα ακολουθήσει η ταφή στο εξωκλήσι του Αγίου Γεωργίου στο Ευηνοχώρι Μεσολογγίου, τόπο καταγωγής της Γωγώς Μαστροκώστα. Αντί στεφάνων, η οικογένεια επιθυμεί δωρεά στο Ίδρυμα Φλόγα.
Η σπαρακτική ανάρτηση Δέλλα
«Άγγελε μου, πετά ψηλά, μακριά, πήγαινε στο φως, που γέμιζε το χαμόγελο σου και φώτιζε τη ζωή μας. Να μας προσεχείς άγγελέ μου από εκεί ψηλά, περισσότερο την Βικτώριά μας!» ανέφερε χθες σε σπαραχτική ανάρτηση στα social για την απώλεια της συζύγου του, Γωγώς Μαστροκώστα, ο Τραϊανός Δέλλας. Ευχαριστώντας τον Θεό που του χάρισε «έναν από τους αγγέλους του για να με κάνει καλύτερο άνθρωπο. Αλλά, τον ήθελε πίσω νωρίς, σε αυτό ήμουν άτυχος». «Αυτός σε έφερε στον δρόμο μου, αυτός σε παίρνει πίσω», ανέφερε, καταλήγοντας: «Καλό ταξίδι αγάπη μου, άγγελε μου! Πέτα ψηλά».
Ποια ήταν η Γωγώ Μαστροκώστα
Μεγαλωμένη στο Ευηνοχώρι Ακαρνανίας, θέλησε να σπουδάσει Ιατρική. Βρέθηκε στη Γυμναστική Ακαδημία. Με την αποφοίτηση, δραστηριοποιούμενη στη σόουμπιζ, δοκίμασε τα πάντα. Χαρούμενη, φιλόδοξη, ξεκίνησε να απασχολεί τα ΜΜΕ από τα μέσα των ’90s: εμφανίστηκε στο «Μεταξύ μας» εντυπωσιάζοντας με τη λυγερή κορμοστασιά και το χιούμορ της. Ανάμεσα σε άλλες ψυχαγωγικές εκπομπές, συμμετείχε στον «Πρωινό Καφέ», ως παίκτρια στο «Dancing with the Stars 4», ως γκεστ στο «Μπράβο» με τη Ρούλα Κορομηλά. Έκανε δική της εκπομπή, το «Παίξε Γωγώ», πασαρέλα για εγχώριους σχεδιαστές, μπούσταρε σειρά ρούχων σε συνεργασία με τη Στάλω Ηλία. Συμμετείχε σε σειρές (Οι άντρες δεν υπάρχουν πια, To κόκκινο δωμάτιο ανάμεσά τους), στην ταινία Η Αγάπη είναι… Ελέφαντας.
Κυκλοφόρησε τον δίσκο «Αμαρτία» (2007), ένα φεγγάρι εμφανίστηκε σε μαγαζιά, αλλά, κυρίως υπήρξε cover girl, με δεκάδες εξώφυλλα/ φωτογραφίσεις. Οι εκδότες την πολιορκούσαν, καθώς πέρα από το sexiness, πουλούσε και για το σπινθηροβόλο βλέμμα, το τσαχπίνικο χαμόγελο και εκείνο το μνημειώδες τσαγανό, που αντανακλούσε τη φιλοσοφία της.
Ο άνθρωπός της
Γνώρισε τον Τραϊανό Δέλλα «δέκα μήνες αφότου εκείνος είχε πάρει διαζύγιο», διευκρίνιζε. Τον πρώτο χρόνo ανήκε στο «χαρέμι» του, προσέθετε η ίδια. Ήταν γραφτό να γίνει ο άνθρωπός του. Κι εκείνος ο δικός της. Ο έρωτάς τους κράτησε περισσότερα από είκοσι χρόνια: παντρεύτηκαν το 2010 στο Κτήμα Νάσιουτζικ. Ακολούθησε την ίδια μέρα η βάφτιση της κόρης τους. Δίπλα της, μέχρι τέλους, η αδελφή της Φώφη, με την οποία ανέκαθεν ήταν αχώριστες. Η μητέρα της, παρότι δεν εμφανιζόταν, συνετρίβη πίσω από τις ερμητικά κλειστές πόρτες του Ευαγγελισμού, όπου η Γωγώ, «Go-Go», όπως τη λέγαμε όλοι πάντα, «έφυγε».

Ξεκίνησε να λειτουργεί και γυμναστήρια. Με τον καιρό, οι εμφανίσεις στα κοσμικά events αραίωσαν. Αναγκαστικά. Βράχος δίπλα της, στον Γολγοθά που ανέβαινε μαχητικά, ο σύζυγός της, βετεράνος του ποδοσφαίρου: ο «Τράι» της, που παραιτήθηκε από την τεχνική ηγεσία του ΟΦΗ τον Οκτώβριο του 2024, επικαλούμενος «σοβαρό προσωπικό, οικογενειακό πρόβλημα»… Στο πέρασμα του αδηφάγου χρόνου, στα πολύ δύσκολα, διαπίστωνε τους αληθινούς φίλους της: όσους τη στήριζαν έμπρακτα στη μάχη για τη ζωή. Υποβλήθηκε σε επέμβαση, και, με τη θεραπευτική αγωγή που ακολούθησε, η κατάστασή της βελτιώθηκε. Στις αρχές του 2024, η νόσος έδειξε σημάδια υποχώρησης. Όμως -το επισημάναμε- επανήλθε το ίδιο φθινόπωρο, για αυτό και ο Δέλλας παραιτήθηκε από τα καθήκοντά του.
Καιρό τώρα είχε υποτροπιάσει, η υγεία της επιδεινωνόταν. Η τελευταία πράξη του δράματος εκτυλίχθηκε στην εντατική του Ευαγγελισμού, όπου νοσηλεύτηκε, ενώ από τις 10/5 δεν είχε επαφή με το περιβάλλον. Οι ελπίδες πλέον είχαν εξανεμιστεί. Η κουμπάρα της Ελένη Μπούση ζητούσε το θαύμα. Ανάμεσα στους εγκάρδιους φίλους της, ήταν μέχρι τέλους οι Xάρης Σιανίδης και Μαρία Καλάβρια. Δεν έκρυψαν τη συντριβή τους.

Τελικά, ο εξασθενημένος οργανισμός της δεν άντεξε. Τελευταίες αναλαμπές σημειώθηκαν προ ολίγων μηνών: η Μαρία Καλάβρια, ερωτώμενη για την υγεία της, εξέφραζε την αισιοδοξία ότι θα έβγαινε νικήτρια. Όμως, η αρρώστια αυτή τη φορά δεν θα την άφηνε. «Τραϊανέ, να προσέχεις το παιδί μας», ακούστηκε πως ήταν τα τελευταία της λόγια… Ο Ευαγγελισμός ανακοίνωσε επίσημα, χθες το μεσημέρι, την είδηση του θανάτου της. Η κηδεία της θα πραγματοποιηθεί στο Μεσολόγγι, σε κλειστό κύκλο, παρουσία της οικογένειάς της και στενών φίλων.











