Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η διερεύνηση των συνθηκών κάτω από τις οποίες έχασε τη ζωή της μια 36χρονη γιατρός στη Μυτιλήνη, λίγες μόλις ημέρες μετά τη γέννηση του παιδιού της. Η υπόθεση έχει προκαλέσει βαθιά θλίψη στην τοπική κοινωνία και στον υγειονομικό κόσμο του νησιού, καθώς τα αίτια που οδήγησαν στον θάνατό της παραμένουν μέχρι στιγμής αδιευκρίνιστα.
Η 36χρονη γέννησε με φυσιολογικό τοκετό το μεσημέρι της περασμένης Παρασκευής στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης. Σύμφωνα με πληροφορίες, η κατάσταση της υγείας της αρχικά δεν παρουσίαζε ανησυχητικά στοιχεία.
Ωστόσο, μία ημέρα αργότερα εμφάνισε σοβαρές επιπλοκές, με αποτέλεσμα να επιδεινωθεί η κλινική της εικόνα. Τη Δευτέρα 22 Ιουνίου κρίθηκε αναγκαία η εισαγωγή της στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου Μυτιλήνης «Βοστάνειο».
Αεροδιακομιδή στην Αθήνα και τραγική κατάληξη
Λόγω της σοβαρότητας της κατάστασής της, οι γιατροί αποφάσισαν την άμεση αεροδιακομιδή της σε νοσοκομείο της Αθήνας. Η 36χρονη μεταφέρθηκε συνοδευόμενη από τον σύζυγό της, ο οποίος είναι επίσης γιατρός.
Παρά τις προσπάθειες των ιατρικών ομάδων, η νεαρή γυναίκα κατέληξε λίγες ώρες μετά την άφιξή της στην πρωτεύουσα. Τα ακριβή αίτια του θανάτου της παραμένουν υπό διερεύνηση, ενώ καθοριστικό ρόλο αναμένεται να διαδραματίσουν τα αποτελέσματα των εργαστηριακών εξετάσεων.
Ο διευθυντής της Μαιευτικής Κλινικής του Νοσοκομείου Μυτιλήνης, Πέτρος Μαχαίρας, δήλωσε στην ΕΡΤ ότι το ιατρικό προσωπικό είναι συγκλονισμένο από την εξέλιξη της υπόθεσης. Όπως ανέφερε, όλοι αναμένουν τα εργαστηριακά ευρήματα προκειμένου να δοθούν σαφείς απαντήσεις για τις αιτίες που οδήγησαν στην τραγική κατάληξη.









