Στο Στρατόπεδο «Συνταγματάρχη (ΠΖ) Κωνσταντίνου Τσακάλου» στη Λαμία πραγματοποιήθηκε το πρωί της Παρασκευής (26/6) η ορκωμοσία των πρώτων γυναικών που κατατάχθηκαν εθελοντικά στον Ελληνικό Στρατό, στο πλαίσιο της 2026 Β΄ Εκπαιδευτικής Σειράς Στρατευσίμων Οπλιτών (ΕΣΣΟ). Η τελετή σηματοδοτεί μια ιστορική εξέλιξη για τις Ένοπλες Δυνάμεις, καθώς για πρώτη φορά γυναίκες εντάσσονται εθελοντικά στις τάξεις του Στρατού Ξηράς.
Νέα σελίδα για την εθελοντική κατάταξη γυναικών
Η ορκωμοσία πραγματοποιήθηκε παρουσία της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Στην τελετή παρέστησαν ο υφυπουργός Εθνικής Άμυνας, Θανάσης Δαβάκης, και ο Αρχηγός ΓΕΣ, Αντιστράτηγος Γεώργιος Κωστίδης, οι οποίοι συνεχάρησαν τις εθελόντριες για την επιλογή τους να υπηρετήσουν την πατρίδα.
Η εθελοντική κατάταξη γυναικών στον Στρατό Ξηράς αποτελεί μέρος των αλλαγών που προωθεί η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, με στόχο την ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού των Ενόπλων Δυνάμεων. Η πρώτη αυτή σειρά εθελοντριών αναμένεται να αποτελέσει σημείο αναφοράς για την πορεία του νέου θεσμού, ο οποίος συνοδεύεται από κίνητρα που αφορούν τη μελλοντική διεκδίκηση θέσεων εργασίας τόσο στον δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα.
@lamiareport.gr Ορκίστηκαν οι πρώτες φανταρίνες του Ελληνικού Στρατού στη Λαμία #army #news #fantarines #stratos #lamia ♬ πρωτότυπος ήχος – LamiaReport.gr











