Και να αναρωτηθείς αν πράγματι λείπει μία Ημέρα αφιερωμένη σε αυτούς τους γεννήτορες, τον παππού και τη γιαγιά, που έχουν ως διαχρονικό σύνθημα «του παιδιού μου το παιδί είναι δυο φορές παιδί μου»…
Μέσα σε λιγότερο από δυο ώρες η Ελλάδα κατέκτησε τρία μετάλλια στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Υγρού Στίβου στο Βελιγράδι. Την αρχή έκανε ο Απόστολος Σίσκος, ακολούθησε η Άννα Ντουντουνάκη και συνέχισε ο Δημήτρης Μάρκος. Ο Σίσκος, κυριολεκτικά στην τελευταία χεριά, έχασε το χρυσό