Υπόθεση κανιβαλισμού στην Ουγγαρία: Υπάλληλος νοσοκομείου συνέλεγε ανθρώπινα μέλη και τα κατανάλωνε

Κατά την ανάκριση ο άνδρας φέρεται να δήλωσε ότι είχε ήδη μαγειρέψει και καταναλώσει μέλη ανθρώπινου σώματος
20:42 - 23 Ιουνίου 2026
Υπόθεση κανιβαλισμού στην Ουγγαρία

Συνελήφθη στις 17 Ιουνίου στην Ουγγαρία ένας 30χρονος για συλλογή ανθρώπινων μελών που είχε πάρει από εγκαταλελειμμένα νεκροταφεία και από τον χώρο εργασίας του σε νοσοκομείο.

Η Εθνική Υπηρεσία Ερευνών της Ουγγαρίας συνέλαβε στη Βουδαπέστη τον άνδρα, ο οποίος εργάζεται ως αχθοφόρος σε νοσοκομείο, αφού έλαβε πληροφορίες ότι αποθήκευε τα ανθρώπινα μέλη στον χώρο εργασίας του και στο σπίτι του.

Μακάβρια ευρήματα στο διαμέρισμα

Κατά τη διάρκεια έρευνας στο διαμέρισμα του άνδρα, οι ανακριτές κατάσχεσαν κρανία, ένα ολόκληρο κάτω άκρο και ένα χέρι, καθώς και μια ανακατασκευή ανθρώπινου προσώπου που είχε δημιουργηθεί από δέρμα προσώπου. Άλλα οστά βρέθηκαν αποθηκευμένα σε μια βαλίτσα.

Επίσης, βρέθηκε μια καρδιά μέσα σε ένα βάζο, για την οποία η αστυνομία προσπαθούσε να προσδιορίσει αν ήταν ανθρώπινης ή ζωικής προέλευσης.

Κατά την ανάκριση ο άνδρας παραδέχθηκε ότι συλλέγει τα ανθρώπινα μέλη, δήλωσε ότι τον έλκυαν ιδιαίτερα και ότι είχε ετοιμάσει φαγητό από τέτοια μέρη και τα είχε καταναλώσει.

Η αστυνομία στην ανακοίνωσή της ανέφερε ότι ο άνδρας «έχει πάθος για την ανατομία και την παθολογία και του αρέσει να ανατέμνει ζώα». Υποπτεύονται ότι απέκτησε τα ανθρώπινα μέλη μέσω της εργασίας του σε νοσοκομείο και ξεθάβοντας πτώματα «σε εγκαταλελειμμένα νεκροταφεία στη Σλοβακία και την Ουγγαρία».

Η αστυνομία κατάσχεσε τον υπολογιστή, τους φορητούς υπολογιστές, τα tablet, τα κινητά τηλέφωνα, τις κάρτες SIM και τις κάρτες δεδομένων του άνδρα.

Η εισαγγελία τον ερευνά ως ύποπτο για διατάραξη της ειρήνης των νεκρών.