Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος επανήλθε με νέες δηλώσεις για την υπόθεση Qatargate, απορρίπτοντας κατηγορηματικά οποιαδήποτε εμπλοκή του και χαρακτηρίζοντας το σύνολο της υπόθεσης «μπούρδα».
Παράλληλα, υποστήριξε ότι δεν έχει κληθεί ποτέ από τη βελγική δικαιοσύνη για να δώσει εξηγήσεις, επισημαίνοντας ότι δεν αισθάνεται καμία ανησυχία.
«Δεν με κάλεσε ποτέ η βελγική δικαιοσύνη»
Μιλώντας σε τηλεοπτική συνέντευξη, ο κ. Αβραμόπουλος ανέφερε ότι δεν έχει λάβει καμία κλήση από τις δικαστικές αρχές του Βελγίου και υποστήριξε πως η διαδικασία που ακολουθήθηκε δεν τον αφορά άμεσα, όπως τουλάχιστον παρουσιάζεται δημοσίως.
Τόνισε επίσης ότι το ένταλμα σύλληψης που έχει διαβιβαστεί στη Βουλή θεωρείται από τον ίδιο άκυρο, ενώ υπογράμμισε με έμφαση ότι «δεν φοβάται τίποτα».
Αναφορές στη συνεργασία με τον Αντόνιο Παντσέρι
Ο πρώην Ευρωπαίος επίτροπος αναφέρθηκε στη συμμετοχή του στον οργανισμό «Fighting Impunity», που συνδέεται με τον πρώην Ιταλό ευρωβουλευτή Αντόνιο Παντσέρι, εξηγώντας ότι η συμμετοχή του ήταν απολύτως θεσμική και αδειοδοτημένη.
Όπως υποστήριξε, είχε λάβει έγκριση από την Ευρωπαϊκή Ένωση για τη συμμετοχή του και για την αμοιβή του, την οποία – όπως είπε – δήλωνε κανονικά και φορολογούσε στην Ελλάδα. Παράλληλα, τόνισε ότι οι μηνιαίες αποδοχές του ύψους 5.000 ευρώ ήταν απολύτως διαφανείς και νόμιμες.
«Δεν υπάρχει μίζα που να δηλώνεται και να φορολογείται»
Ο κ. Αβραμόπουλος απέρριψε κάθε υπόνοια παράνομων πληρωμών, θέτοντας το ερώτημα πώς θα μπορούσε να υπάρξει δωροδοκία η οποία καταγράφεται και φορολογείται επισήμως. Υποστήριξε ότι η δραστηριότητά του ήταν γνωστή και εγκεκριμένη από τις ευρωπαϊκές αρχές.
Αναφορές στο Qatargate και την Εύα Καϊλή
Ο ίδιος έκανε λόγο για παράλληλες δραστηριότητες του Αντόνιο Παντσέρι, οι οποίες – όπως είπε – συνδέθηκαν εκ των υστέρων με το σκάνδαλο Qatargate, διευκρινίζοντας ότι ο οργανισμός «Fighting Impunity» δεν είχε σχέση με παράνομες ενέργειες.
Παράλληλα, διέψευσε ότι πραγματοποίησε ταξίδι λόμπινγκ στο Κατάρ μαζί με την Εύα Καϊλή, απορρίπτοντας σχετικές αναφορές.











