Στο Γενικό Νοσοκομείο «Γεώργιος Γεννηματάς» με οξέα νευρολογικά συμπτώματα μεταφέρθηκε ο απεργός πείνας από τα Προσφυγικά της Λεωφόρου Αλεξάνδρας, Αριστοτέλης Χαντζής ο οποίος σήμερα διανύει την 138η ημέρα αποχής από τη σίτιση.
Το σωματικό του βάρος έχει υποχωρήσει δραματικά στα 36,2 κιλά, παρουσιάζοντας απώλεια της τάξης του 44% σε σχέση με το αρχικό.
Σύμφωνα με τη γνωμάτευση της ιατρικής ομάδας που τον επιβλέπει, ο κ. Χαντζής εμφανίζει έντονη εξάντληση, οιδήματα στα κάτω άκρα, σοβαρή δυσκολία στην ομιλία και πλήρη αδυναμία όρθιας στάσης, γεγονός που περιορίζει δραστικά την κινητικότητά του.
Κατά την αποχώρησή του από τα Προσφυγικά, ο Αριστοτέλης Χαντζής ο οποίος πλέον μετακινείται αποκλειστικά με αναπηρικό αμαξίδιο έστειλε μήνυμα συνέχισης της προσπάθειάς του, δηλώνοντας στους παρευρισκόμενους: «Δεν υποχωρούμε, έχουμε ευθύνη να νικήσουμε», ενώ αποχώρησε σχηματίζοντας με τα χέρια του το σήμα της νίκης.











