Επίσημα στον Άρη ο Μπιρτς

Σπουδαία κίνηση για τον Άρη, καθώς απέκτησε τον Καναδό σέντερ που κατέκτησε τη Euroleague 2024 με την Φενέρ
20:02 - 24 Ιουνίου 2026
Κεμ Μπιρτς Άρης

Στο δυναμικό του Άρη ανήκει επίσημα από σήμερα ο Κεμ Μπιρτς. Ο Καναδός σέντερ δεσμεύτηκε με διετούς διάρκειας συμβόλαιο με τους «κιτρινόμαυρους».

Ο 33χρονος ολοκλήρωσε τη συνεργασία του με τη Φενέρμπαχτσε, με την οποία κατέκτησε πριν μερικές ημέρες το πρωτάθλημα Τουρκίας, και πλέον θα συνεχίσει την καριέρα του με τα κιτρινόμαυρα του Άρη, ενισχύοντας τη ρακέτα της ομάδας

Μάλιστα, επιστρέφει στην χώρα μας, μετά το περασμά του από τον Ολυμπιακό την σεζόν 2016/17, όπου έφτασε μέχρι τον τελικό της Euroleague με τους Πειραιώτες, έχοντας ως συμπαίκτη τον νυν προπονητή του.

Η ανακοίνωση του Άρη

«Η ΚΑΕ Άρης Betsson ανακοινώνει την απόκτηση του Khem Birtch έως το 2028.

Ο Καναδός Khem Birtch είναι γεννηθείς στις 28 Σεπτεμβρίου του 1992 και με ύψος 2.06μ. αγωνίζεται στη θέση του σέντερ.

Ο νέος αθλητής του Άρη Betsson ξεκίνησε την κολεγιακή καριέρα του το 2011 στο University of Pittsburgh. Το 2012 «μετακόμισε» στο UNVL και τους Runnin’ Rebels, όπου στην πρώτη χρονιά ήταν εκ των κορυφαίων στην περιφέρειά του σε ριμπάουντ (10.2) και κοψίματα (3.8).

Το 2014, μετά από ένα σύντομο πέρασμα από τους Miami Heat, αγωνίστηκε στη θυγατρική τους, Sioux Falls Skyforce, με 11.1 πόντους, 9.5 ριμπάουντ, 1.2 ασίστ και 1.8 κοψίματα ανά αγώνα.

Το 2015 έκανε το πρώτο υπερατλαντικό ταξίδι του, για λογαριασμό της τουρκικής Usak Sportif, όπου μέτρησε 10.5 πόντους, 9.1 ριμπάουντ και 1.3κοψίματα.

Το 2016-17 έπαιξε στον Ολυμπιακό, όντας συμπαίκτης του νυν προπονητή του, Βασίλη Σπανούλη, με 7.3 πόντους, 5.6 ριμπάουντ και 1 κόψιμο στη Euroleague. Το καλοκαίρι του 2017 διέκοψε το συμβόλαιό του για να αγωνιστεί στο ΝΒΑ.

Από το 2017 έως το 2021, ο Birtch αγωνίστηκε στους Orlando Magic. Προς το τέλος της σεζόν 2020-21 υπέγραψε στους Toronto Raptors, όπου σε 19 αγώνες είχε 11.9 πόντους, 7.6 ριμπάουντ, 1.8 ασίστ, 1.2 κοψίματα. Παρέμεινε στους Καναδούς έως το 2023.

Το 2024 επέστρεψε στην Ευρώπη για λογαριασμό της Girona και το 2024 υπέγραψε στη Fenerbahce. Με την τουρκική ομάδα κατέκτησε τη Euroleague το 2025, δύο νταμπλ, το 2025 και το 2026, ένα Super Cup το 2025, ενώ το 2025 ήταν ο MVP της τελικής σειράς των τουρκικών πλέι οφ».