Στο Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος βρέθηκε το πρωί της Τετάρτης ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, προκειμένου να προχωρήσει στην έκδοση της νέας αστυνομικής του ταυτότητας. Ο πρωθυπουργός ακολούθησε τη συνήθη διαδικασία που προβλέπεται για την έκδοση των νέων δελτίων ταυτότητας, υπογράφοντας τα απαραίτητα έγγραφα και ολοκληρώνοντας όλα τα απαιτούμενα στάδια με τη συνδρομή του προσωπικού της υπηρεσίας. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, ενημερώθηκε ότι το νέο δελτίο ταυτότητας αναμένεται να είναι έτοιμο προς παραλαβή εντός περίπου μίας εβδομάδας.









